PAZ2003 / MARKA YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1              
2              
3              
4              
5             
6             
7              
8            
9             
10             
11            
12             
13             
14            
15           
16               
17               
18               
19               
20               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

PAZ2003 / MARKA YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Marka ile ilgili tanım logo ve maskot konusunda bilgi sahibi olur.
2Markanın imaj işlevi ve sosyal işlevi hakkında bilgi sahibi olur.
3İşletme markasının önemi ve ürün markası stratejisi konularının işletmeler açısından önemi hakkında bilgi sahibi olur.
4Marka yayma stratejileri konusunda yatay ve dikey marka yayma stratejileri konusunda bilgi sahibi olur.
5Marka degeriin işletmeler açısından önemi ve marka degerinin gelişiminin önemi konusunda bilgi sahibi olur.