PAZ2008 / Müşteri İlişkileri Yönetimi

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1             
2              
3             
4              
5              
6             
7              
8             
9           
10            
11           
12           
13        
14          
15           
16               
17               
18               
19               
20               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

PAZ2008 / Müşteri İlişkileri Yönetimi
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Müşteri kavramını çok yönlü olarak ele alır ve irdeler ve pazarlama açısından her bir bakış açısının çıkarsamalarını yapar.
2Değişen pazar dinamikleri çerçevesinde müşteri hareketlerini izler, işletmemin pazarlama stratejileri bağlamında çıkarımlarda bulunur.
3Müşteri ilişkileri bağlamında öne çıkan başarısızlık nedenlerini irdeler ve başarısızlığa yönelik çözüm önerilerinde bulunur.
4İşletmenin müşterilerini analiz ederek uygun müşteri ilişkileri yönetimi için gerekli olan veri tabanı için gerekli bilgi kaynaklarını tespit eder ve tasarımını yapar.
5RFM Analizleri, Pareto Analizi gibi teknik analizleri yapar ve bulgularını yorumlar.
6Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasında tepe yöneticilerinin rollerini ve sorumlulukları bilir.
7Müşteri ilişkileri yönetiminde bilgi ve bilgi paylaşımını ve bilgi paylaşımının temel ilkelerini bilir.
8Müşteri ilişkileri yönetiminin unsurlarını ve uygulama aşamalarını bilir.
9Müşteri sadakati, müşteri değeri, müşteri kazanma, müşteriyi elde tutma konularını bilir ve uygular.
10Müşteri ilişkilerinde kalite kuralını benimseyebilmek.
11Müşteri ilişkilerinde Toplam Kalite Yönetimi hakkında temel bilgilere sahip olmak.
12Müşteri bağımlılığını oluşturabilme ve Müşteri şikayetlerini yönetebilme.
13Müşteri ilişkilerini ölçebilme ve yorumlayabilme.
14Müşterilerle empatik iletişim kurabilme ve beden dili hakkında bilgi sahibi olabilme.
15Müşteri ilişkileri yönetimini tasarlayabilmek.