PAZ2008 / Müşteri İlişkileri Yönetimi

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Müşteri ve Müşteri İlişkileri Kavramı, Günümüz Müşterileri. Kitap (1) ve Kitap (2)
2Müşteri İlişkilerinin İşletmeler İçin Önemi ve Müşterilerle İletişim.Kitap (1) ve Kitap (3)
3İlişki ve Müşteri İlişki Kademeleri. Kitap (2) ve Kitap (3)
4Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı ve Müşteri İlşkilerinin Yararları.Kitap (1) ve Kitap (2)
5Müşteri İlişkileri Yönetiminin Yapısı ve Özellikleri.Kitap (1) ve Kitap (2)
6Müşteri İlişkilerinde Yeni Boyutlar ve Müşteri İlişkilerinde Değer Yaratma.Kitap (2) ve Kitap (4)
7Müşteri Analizi ve Müşteri Yaşamboyu Değeri analizi. Kitap (3) ve Kitap (4)
8Vize (Ara Sınav) 
9Müşteri Şikayetleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi. Kitap (1) ve Kitap (4)
10Müşteri bağlantı geliştirme stratejileri ve Müşteri İlişkileri Yönetiminin Geleceği. Kitap (2) ve Kitap (4)
11Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama.Kitap (2) ve Kitap (3)
12Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Satış Gücü Yönetimi.Kitap (2) ve Kitap (3)
13Müşteri Tutma, Müşteri Kazanma, Müşteri Hizmetleri ve Kalitesi.Kitap (1) ve Kitap (2)
14Müşteri Tatmini ve Sadakati ile Müşteri Kazanma ve Elde Tutma.Kitap (1) ve Kitap (2)