PAZ2012 / DİJİTAL PAZARLAMA

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1            
2            
3             
4              
5            
6               
7               
8               
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

PAZ2012 / DİJİTAL PAZARLAMA
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Öğrenci dijital pazarlama kavramlarını çağdaş bağlamlarda farklı şirket / ürün / pazar durumlarında anlamak ve uygulamak için gerekli olan dijital pazarlama teknikleri, araçları ve yöntemleri hakkında bilgi ve anlayış kazanacaktır.
2Tüm öğrencilerden ilgili derste edindikleri bilgileri, dijital pazarlama kavramları ışığında pazarlama stratejileri geliştirmek ve değerlendirmek için kullanmaları beklenmektedir.
3 Tüm öğrenciler dijital pazarlamayı eylem halinde gözlemleyerek yorumlayabilecektir
4 Tüm öğrenciler kendi bilgilerini eleştirel olarak değerlendirebilecektir.
5 Tüm öğrenciler dijital pazarlamadaki araştırma konuları ve araçlarınıı tanıyarak bilgi sahibi olacaktır.