PAZ2012 / DİJİTAL PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Yeni Pazarlama Ortamının İlke ve Tetikleyicileri İlgili ünite ve makaleleler
2Mikro ve Makro çevre: Dijital dünyadaki tüketiciler İlgili ünite ve makaleleler
3Sanal Dünyalar için Strateji ve Modeller, Online Pazarlama. İlgili ünite ve makaleleler
4Sosyal medya, E-CRM ve ilişkiler İlgili ünite ve makaleleler
5Dijital pazarlama araştırması ve e-pazarlama faaliyetlerinin kontrolü, E-Metrikler, web analitiği İlgili ünite ve makaleleler
6Vize Sınavı  
7Sosyal medya ve e-pazarlama pazarlamak, satmak ve yenilik yapmak İlgili ünite ve makaleleler
8Müşteri Yönetimi İlgili ünite ve makaleleler
9Oyundaki teknolojiler İlgili ünite ve makaleleler
10E-fiyatlandırma ve E-markalamanın değeri, E-satın alma davranışı İlgili ünite ve makaleleler
11Vaka Çalışması İlgili ünite ve makaleleler
12Amazon kültüründen Vaka Çalışması İlgili ünite ve makaleleler
13Dijital Ekosistem, Dijital Bozulma ve Değişen İş Modelleri İlgili ünite ve makaleleler
14Final Sınavı