Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
PEM4039 / İLETİŞİM
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Kırsal ve kentsel alanlarda tasarım ve planlama çalışmalarında Peyzaj Mimarı olarak tasarım ve plan kararlarını etkili olarak ilgili taraflara (kullanıcı, yönetici, sivil toplum örgütleri vb.), açıklayabilme, sunma (sözlü ve yazılı ifade teknikleri), beden dili, savunma ve olası çatışma alanlarında: koruma- kullanım dengesini etkin olarak açıklayabilme becerisi, ortak faydayı sağlayacak iletişim, empati teknikleri, örnek sunumlar, senaryolar, rol paylaşımı, benzeşim teknikleri, oyunlar, etkili konuşma-etkin konuşma, takım oluşturma- ortak çalışma, çatışma alanlarında tartışma ve ortak faydayı sağlama, ortak noktada buluşma, sorun tanımlama ve çözme, empatik iletişim.
Dersin Kısa İçeriği
İletişim ile ilgili genel kavramlar, bireysel ve kurumsal iletişim, peyzaj projesi ile ilgili gruplar arasında çatışma nedenleri, ikna-inandırma yöntemleri
Dersin Önkoşulu