RPZ4002 / OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
15555555        
25555555        
33333333        
44444444        
54444444        
65555555        
75555555        
85555555        
94444444        
104444444        
114444444        
124444444        
134444444        
144444444        
154444444        
16               
17               
18               
195555555        
205555555        
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

RPZ4002 / OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Öğrencilerin/danışanların sosyal duygusal, akademik ve kariyer gelişimlerine katkı sağlayan sınıf rehberliği etkinliklerini planlayarak uygular
2Öğrencilerin farkındalık ve yaşam becerilerini geliştirmeye odaklanan, psikolojik ve eğitsel öğeleri bulunan yapılandırılmış programların uygulandığı psikoeğitsel grup çalışmalarını yürütür
3Öğrencilerin/danışanların problem durumuna göre öğretmen ve/veya veliyle konsültasyon görüşmeleri yapar
4Akademik gelişim alanında desteğe ihtiyacı olan bir öğrenci ile 1 -3 oturumluk periyodik bireysel görüşme yapar.
5Psikolojik danışma ve rehberlikte program geliştirme ve değerlendirme sürecini açıklar
6Mesleki etik ilke ve kurallara uygun davranır
7Okul PDR hizmetlerinin sosyal sürdürülebilirlik ile ilişkisinin farkında olur