RSI2022 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Müşteri ilişkileri yönetiminin teorik ve kavramsal yapısı ile müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını bilmesi.
2Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulama aşamalarını ve bilgi paylaşımının temel ilkelerini bilinmesi.
3Müşteri ilişkileri yönetiminde müşterinin yerini ve önemini kavraması.
4Müşteri ilişkileri yönetiminin unsurlarını ve uygulama aşamalarını bilinmesi.
5Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasında tepe yöneticilerinin rollerini ve sorumlulukları bilinmesi.
6Müşteri memnuniyeti, sadık müşteri, müşteri değeri kavramlarının önemini anlamak.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi