SBE7119 / BAĞLAM TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Karip, F. & Kömek, E. (2014). Bağlam Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı, (Ed. G. Ekici), Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-I, Ankara: Pegem Akademi.
2Akpınar, M. & Kasım, Ş. (2017). Bağlam Temelli Öğretim Yaklaşımı: React Modeli, (Edt. R. Turan-H. Akdağ), Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, Ankara:Pegem Akademi.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1Acar, B. & Yaman, M. (2011). Bağlam temelli öğrenmenin öğrencilerin ilgi ve bilgi düzeylerine etkisi, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40, 1-10.
2İlter, İ. & Ünal, Ç. (2014). Sosyal Bilgiler öğretiminde 5E öğrenme döngüsü modeline dayalı etkinliklerin öğrenme sürecine etkisi: Bir eylem araştırması, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 18 (1), 295-330.
3Polat, S. & Baş, G. (2012). 5E Yapılandırmacı Öğrenme Modelinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğrencilerin Erişi Düzeyine Etkisi, Çankırı Karatekin Ünv. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2), 69-92.
4Çeliksoy, F. (2017). Sosyal Bilgiler Dersinde 5E Modelinin Kullanımın Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Görüşleri, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Ünv., Ankara.
5Zıngal, Y. (2015). 7E öğrenme modelinin Sosyal Bilgiler dersi 'Demokrasinin serüveni' ünitesinde işlenişinin öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Ağrı.
6Çekiç Toroslu, S. (2011). Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımı ile desteklenen 7E öğrenme modelinin öğrencilerin enerji konusundaki başarı, kavram yanılgısı ve bilimsel süreç becerilerine etkisi, Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Ünv., Ankara.
7Balantekin, Y. (2014). ARCS motivasyon modeline göre tasarlanan yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin motivasyonlarına, tutumlarına ve akademik başarılarına etkisi, Yayımlanmamış Doktora Tezi, Uludağ Ünv., Bursa.
8Bülbül, Ş. & Aktaş, G. (2013). Fizik Dersleri İçin Bağlam Temelli Drama Uygulamaları, Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2(1), 381-389.