1 | Acar, B. & Yaman, M. (2011). Bağlam temelli öğrenmenin öğrencilerin ilgi ve bilgi düzeylerine etkisi, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40, 1-10. |
2 | İlter, İ. & Ünal, Ç. (2014). Sosyal Bilgiler öğretiminde 5E öğrenme döngüsü modeline dayalı etkinliklerin öğrenme sürecine etkisi: Bir eylem araştırması, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 18 (1), 295-330. |
3 | Polat, S. & Baş, G. (2012). 5E Yapılandırmacı Öğrenme Modelinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğrencilerin Erişi Düzeyine Etkisi, Çankırı Karatekin Ünv. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2), 69-92. |
4 | Çeliksoy, F. (2017). Sosyal Bilgiler Dersinde 5E Modelinin Kullanımın Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Görüşleri, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Ünv., Ankara. |
5 | Zıngal, Y. (2015). 7E öğrenme modelinin Sosyal Bilgiler dersi 'Demokrasinin serüveni' ünitesinde işlenişinin öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Ağrı. |
6 | Çekiç Toroslu, S. (2011). Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımı ile desteklenen 7E öğrenme modelinin öğrencilerin enerji konusundaki başarı, kavram yanılgısı ve bilimsel süreç becerilerine etkisi, Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Ünv., Ankara. |
7 | Balantekin, Y. (2014). ARCS motivasyon modeline göre tasarlanan yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin motivasyonlarına, tutumlarına ve akademik başarılarına etkisi, Yayımlanmamış Doktora Tezi, Uludağ Ünv., Bursa. |
8 | Bülbül, Ş. & Aktaş, G. (2013). Fizik Dersleri İçin Bağlam Temelli Drama Uygulamaları, Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2(1), 381-389. |