1 | Otantik öğrenme | [1] |
2 | Otantik öğrenmenin özellikleri | [1] [3] |
3 | Otantik öğrenmenin bileşenleri | [1] |
4 | Otantik öğrenmede öğrenci rolleri | [1] |
5 | Otantik öğrenmede öğretmen rolleri | [1] |
6 | Otantik öğrenmede ortam özellikleri | [1] |
7 | Otantik çoklu ortam | [1] |
8 | Otantik öğrenmede kullanılabilecek olası yöntem ve teknikler | [1] [3] |
9 | Otantik öğrenmeyle ilgili yanlış anlamalar | [1] [2] |
10 | Otantik öğrenmeyle ilgili örnekler | [1] [5] [8] |
11 | Otantik öğrenmeyle ilgili örnekler | [1] [5] [8] |
12 | Otantik öğrenme için örnek öğrenme durumları | [1] [8] |
13 | Sosyal bilgilerde otantik öğrenme uygulamaları | [1] |
14 | Sosyal bilgilerde otantik öğrenme uygulamaları | [1] |