SNF5112 / İLKOKULDA OKUMA YAZMA VE İŞLEVSEL OKURYAZARLIK TEZSİZ YL

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Dil kavramı Savaş, B. (2006). Okuma eğitimi ve dil gelişimi. Alfa yay. İstanbul. (ss.3-20)
2İşlevsel okuryazarlık kavramıÖzenç, E.G.(2012). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki. Marmara üniversitesi eğitim bilimleri enstitüsü yayınlanmamış doktora tezi. (ss.1-40)
3Okuma yazma ile işlevsel okuryazarlık arasındaki ilişkiChomsky, N.(2011). Dil ve Zihin. Ayraç Yayınevi:Ankara. (1-20).
4Okuryazarlık düzeyleriGüneş, F.(2000).Okuma-Yazma Öğretimi ve Beyin Teknolojisi. Ocak Yayınları, Ankara. (ss.1-45)
5okuma yazma işlevsel okuryazarlık ilişkisiÖzenç, E. G. (2012). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki.
6okuma yazma işlevsel okuryazarlık farklılıklarıTürkçe öğretimi. Edit. Emine Gül Özenç, Mehmet Özenç
7okuryazarlık-işlevsel okuryazarlıkÖzenç, E.G.(2012). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki. Marmara üniversitesi eğitim bilimleri enstitüsü yayınlanmamış doktora tezi. (ss.1-40)
8Okuryazarlık düzeyleriGüneş, F.(2000).Okuma-Yazma Öğretimi ve Beyin Teknolojisi. Ocak Yayınları, Ankara. (ss.1-45)
9Okuryazarlıkla ilgili diğer kavramlarÖzenç, E.G.(2012). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki. Marmara üniversitesi eğitim bilimleri enstitüsü yayınlanmamış doktora tezi. (ss.1-50)
10ilkokul türkçe programı ve işlevsel okuryazarlıkmeb türkçe programı
11İlkokulda işlevsel okuryazarlık etkinlikleri 1 
12İlkokulda okuryazarlığın işlevsel kılınmasına yönelik etkinlikler hazırlama ve sunma  
13İlkokulda okuryazarlığın işlevsel kılınmasına yönelik etkinlikler hazırlama ve sunmatez-makale incelemesi
14İlkokulda okuryazarlığın işlevsel kılınmasına yönelik etkinlikler hazırlama ve sunmatez-makale inceleme