SNF5112 / İLKOKULDA OKUMA YAZMA VE İŞLEVSEL OKURYAZARLIK TEZSİZ YL
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1Özenç, E. G. (2013). İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin İşlevsel Okuryazarlık Düzeylerinin Aile Değişkeninin Özelliklerine Göre İncelenmesi. Journal of Theoretical Educational Science, 274.
2Savaş, B. (2006). Okuma eğitimi ve dil gelişimi. Alfa yay. İstanbul. (ss.3-20)
3Güneş, F.(2000).Okuma-Yazma Öğretimi ve Beyin Teknolojisi. Ocak Yayınları, Ankara. (ss.20-100)
4Chomsky, N.(2011). Dil ve Zihin. Ayraç Yayınevi:Ankara. (ss.5-110)
5Aşıcı, M. (2005). Okul çağında dil etkinlikleri. İstanbul: Morpa Kültür Yayınları (ss.1-170)