1 | 1.Hafta-Disleksinin tarihi | 1-2-3-4-5 |
2 | 2.Hafta-Disleksinin tanımı | 1-2-3-4-5 |
3 | 3.Hafta-Disleksinin türleri | 1-2-3-4-5 |
4 | 4.Hafta-Ülkemizde ve Dünyada disleksi tanımı ve tanılanmasının karşılaştırılması | 1-2-3-4-5 |
5 | 5.Hafta-İlkokula başlamadan önce disleksi ipuçları | 1-2-3-4-5 |
6 | 6.Hafta-İlkokula çağında disleksi belirtileri | 1-2-3-4-5 |
7 | 7.Hafta-Ara Sınav | 1-2-3-4-5 |
8 | 8.Hafta-Disleksili öğrencilerin sesbilgisel farkındalık becerilerinde yaşadıkları problemler ve ortadan kaldırmaya yönelik teknikler ve uygulamalar | 1-2-3-4-5 |
9 | 9.Hafta-Disleksili öğrencilerin yazı farkındalığı becerilerinde yaşadıkları problemler ve ortadan kaldırmaya yönelik teknikler ve uygulamalar | 1-2-3-4-5 |
10 | 10.Hafta-Disleksili öğrencilerin hızlı isimlendirme becerilerinde yaşadıkları problemler ve ortadan kaldırmaya yönelik teknikler ve uygulamalar | 1-2-3-4-5 |
11 | 11.Hafta-Disleksili öğrencilerin çalışma belleği becerilerinde yaşadıkları problemler ve ortadan kaldırmaya yönelik teknikler ve uygulamalar | 1-2-3-4-5 |
12 | 12.Hafta-Disleksili öğrencilerin akıcı okuma becerilerinde yaşadıkları problemler ve ortadan kaldırmaya yönelik teknikler ve uygulamalar | 1-2-3-4-5 |
13 | 13.Hafta-Disleksili öğrencilerin okuduğunu becerilerinde yaşadıkları problemler ve ortadan kaldırmaya yönelik teknikler ve uygulamalar | 1-2-3-4-5 |
14 | 14.Hafta-Genel Değerlendirme | 1-2-3-4-5 |