Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
SNF7108 / İLKOKUL FEN ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI DR
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı
PÇ
DÖÇ1
DÖÇ2
DÖÇ3
DÖÇ4
DÖÇ5
DÖÇ6
DÖÇ7
DÖÇ8
DÖÇ9
DÖÇ10
DÖÇ11
DÖÇ12
DÖÇ13
DÖÇ14
DÖÇ15
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek
SNF7108 / İLKOKUL FEN ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI DR
Dersin Öğrenme Çıktıları
1
Kavramların genel tanımlarını, kavramların sınıflandırılmasını ve kavramların sahip oldukları genel özellikleri bilir.
2
Kavram öğrenme (geliştirme) süreçlerini, davranışçılara ve bilişselcilere göre kavram öğretiminin doğasını ve kavram oluşturma ve kavram kazanma süreçlerini bilir.
3
Kavram geliştirmede kullanılan zihinsel süreçleri ve kavram öğretiminin sınıflandırılmasını bilir.
4
Alternatif (ilk ve yanlış) kavramları, kavram yanılgılarını, oluşma nedenlerini ve kavramsal değişim sürecini bilir.
5
Kavramsal değişim yaklaşımını ve bu yaklaşımın kullanılabilmesi için gerekli şartları bilir.
6
Yapılandırmacı öğrenme anlayışında düzenleme sürecini ve bu sürecin oluşabilmesi için gerekli şartları bilir.
7
Yapılandırmacı öğrenme anlayışı ile kavramsal değişim yaklaşımı arasındaki ilişkileri bilir ve karşılaştırmaları yapar.
8
Mevcut kavram yanılgılarının belirlenmesinde kullanılan değerlendirme tekniklerini bilir (ilk ve son teşhis süreci).
9
İlk teşhis sürecinde kullanılan değerlendirme tekniklerini hazırlar ve uygular.
10
Belirlenen kavram yanılgılarının dersin öğretim sürecine nasıl edileceğini ve bunun için gerekli olan öğretim model, yöntem ve teknikleri bilir.
11
Belirlenen kavram yanılgılarının dersin öğretim sürecine nasıl edileceğini ve bunun için gerekli olan öğretim model, yöntem ve teknikleri bilir.
12
Kavram yanılgılarının giderilme sürecinde, yapılandırmacı anlayışa uygun öğretim modellerinden 4 aşamalı modele uygun, kavramsal değişim yaklaşımı temelli bir dersin öğretim sürecini planlar ve uygular (tedavi süreci).
13
Kavram yanılgılarının giderilme sürecinde, yapılandırmacı anlayışa uygun öğretim modellerinden 5E modeline uygun, kavramsal değişim yaklaşımı temelli bir dersin öğretim sürecini planlar ve uygular (tedavi süreci).
14
Kavram yanılgılarının giderilme sürecinde, yapılandırmacı anlayışa uygun öğretim modellerinden 7E modeline uygun, kavramsal değişim yaklaşımı temelli bir dersin öğretim sürecini planlar ve uygular (tedavi süreci).
15
Son teşhis sürecinde kullanılan değerlendirme tekniklerini hazırlar ve uygular.
Loading…