SNF7108 / İLKOKUL FEN ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI DR

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Bilimsel kavramlarBahar, M. (2006). Fen ve Teknoloji Öğretimi. Pegem A Yayıncılık: Ankara
2Kavram öğrenme süreçleriKesercioğlu, T. ve M. Aydoğdu. (2005). İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara
3Kavram öğretim süreçlerKesercioğlu, T. ve M. Aydoğdu. (2005). İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara
4Kavram yanılgılarıAkgün, Ş. (1996). Fen Bilgisi Öğretimi. Zirve Ofset: Giresun
5Kavramsal değişim yaklaşımıKaptan, F. (1998). Fen Bilgisi Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara
6Yapılandırmacı yaklaşımBahar, M. (2006). Fen ve Teknoloji Öğretimi. Pegem A Yayıncılık: Ankara
7Kavramsal değişim sürecinde kullanılan öğretim yöntem ve teknikleriÇepni, S. ve E. Çil. (2011). Fen ve Teknoloji Programı İlköğretim 1. ve 2. Kademe Öğretmen El Kitabı. Pegem A Yayıncılık: Ankara
8Kavramsal değişim sürecinde kullanılan değerlendirme teknikleriÇepni, S. ve E. Çil. (2011). Fen ve Teknoloji Programı İlköğretim 1. ve 2. Kademe Öğretmen El Kitabı. Pegem A Yayıncılık: Ankara
9Kavramsal değişim sürecinde ispatÇaycı, B. (2007). Kavram Öğreniminde Kavramsal Değişim Yaklaşımının Etkililiğinin İncelenmesi. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara.
10İlk teşhis sürecinde kullanılan değerlendirme tekniklerinin uygulanışıÇaycı, B. (2007). Kavram Öğreniminde Kavramsal Değişim Yaklaşımının Etkililiğinin İncelenmesi. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara.
11Tedavi sürecinde 5E modelinin uygulanışıTay, B. (2009). Hayat Bilgisi Öğretimi. Maya Akademi: Ankara
12Tedavi sürecinde 7E modelinin uygulanışıTay, B. (2009). Hayat Bilgisi Öğretimi. Maya Akademi: Ankara
13Son teşhis sürecinde kullanılan değerlendirme tekniklerinin tasarlanmasıÇaycı, B. (2007). Kavram Öğreniminde Kavramsal Değişim Yaklaşımının Etkililiğinin İncelenmesi. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara.
14Son teşhis sürecinde kullanılan değerlendirme tekniklerinin uygulanmasıÇaycı, B. (2007). Kavram Öğreniminde Kavramsal Değişim Yaklaşımının Etkililiğinin İncelenmesi. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara.