1 | Argümantasyon odaklı öğretime, modern yaklaşımlar açısından genel bir bakış açısı kazanmak. |
2 | Argümantasyon odaklı öğretime, öğretim süreçleri açısından genel bir bakış açısı kazanmak. |
3 | Argümantasyon odaklı öğretime, fen öğretimi açısından genel bir bakış açısı kazanmak. |
4 | Argümantasyon (bilimsel tartışma) sürecinin öge ve özelliklerini bilmek. |
5 | Toulmin ve Giere argüman modellerinin içeriğini ve yapısını bilerek uygulamalara dökmek. |
6 | Argümantasyon odaklı öğrenme ortamlarını düzenleyebilmek. |
7 | Argümantasyon odaklı öğretimde müfredat özelliklerini bilmek. |
8 | Argümantasyon odaklı öğretimde öğretmen ve öğrenci rollerini bilmek. |
9 | Argümantasyon odaklı öğretimde öğretim sürecini planlayarak uygulamak. |
10 | Argümantasyon odaklı öğretimde değerlendirme sürecini planlayarak uygulamak. |