1 | Argüman ve argümantasyon kavramları. | Bahar, M. (2006). Fen ve Teknoloji Öğretimi. Pegem A Yayıncılık: Ankara |
2 | Modern eğitim anlayışlarında argümantasyon süreci. | Kesercioğlu, T. ve M. Aydoğdu. (2005). İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
3 | Yapılandırmacı yaklaşım ve ASDÖ anlayışında argümantasyon süreci | Akgün, Ş. (1996). Fen Bilgisi Öğretimi. Zirve Ofset: Giresun |
4 | Modern öğretim modelleri çerçevesinde argümantasyon süreci | Kaptan, F. (1998). Fen Bilgisi Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
5 | Fen bilimleri alanında argümantasyon süreci. | Çepni, S. ve E. Çil. (2011). Fen ve Teknoloji Programı İlköğretim 1. ve 2. Kademe Öğretmen El Kitabı. Pegem A Yayıncılık: Ankara |
6 | İlkokul fen bilimleri dersinde argümantasyon sürecinin yeri ve önemi. | Anagün, S. Ş. ve Duban, N. Fen Bilimleri Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
7 | Argümantasyon sürecinin ögeleri, özellikleri ve genel yapısı. | Bahar, M. (2006). Fen ve Teknoloji Öğretimi. Pegem A Yayıncılık: Ankara |
8 | Toulmin argümantasyon süreci ve modeli. | Kesercioğlu, T. ve M. Aydoğdu. (2005). İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
9 | Giere argümantasyon süreci ve modeli. | Kesercioğlu, T. ve M. Aydoğdu. (2005). İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
10 | Argümantasyon odaklı öğrenme ortamları. | Akgün, Ş. (1996). Fen Bilgisi Öğretimi. Zirve Ofset: Giresun |
11 | Argümantasyon odaklı öğretimde öğretmen ve öğrenci rolleri. | Kaptan, F. (1998). Fen Bilgisi Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
12 | Argümantasyon odaklı öğretimde müfredat ve sınıf özellikleri. | Çepni, S. ve E. Çil. (2011). Fen ve Teknoloji Programı İlköğretim 1. ve 2. Kademe Öğretmen El Kitabı. Pegem A Yayıncılık: Ankara |
13 | Argümantasyon odaklı öğretimde öğretim süreci. | Anagün, S. Ş. ve Duban, N. Fen Bilimleri Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
14 | Argümantasyon odaklı öğretimde değerlendirme süreci. | Anagün, S. Ş. ve Duban, N. Fen Bilimleri Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |