SNF7110 / İLKOKUL FEN ÖĞRETİMİNDE ARGÜMANTASYON SÜRECİ DR

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Argüman ve argümantasyon kavramları.Bahar, M. (2006). Fen ve Teknoloji Öğretimi. Pegem A Yayıncılık: Ankara
2Modern eğitim anlayışlarında argümantasyon süreci.Kesercioğlu, T. ve M. Aydoğdu. (2005). İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara
3Yapılandırmacı yaklaşım ve ASDÖ anlayışında argümantasyon süreciAkgün, Ş. (1996). Fen Bilgisi Öğretimi. Zirve Ofset: Giresun
4Modern öğretim modelleri çerçevesinde argümantasyon süreciKaptan, F. (1998). Fen Bilgisi Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara
5Fen bilimleri alanında argümantasyon süreci.Çepni, S. ve E. Çil. (2011). Fen ve Teknoloji Programı İlköğretim 1. ve 2. Kademe Öğretmen El Kitabı. Pegem A Yayıncılık: Ankara
6İlkokul fen bilimleri dersinde argümantasyon sürecinin yeri ve önemi.Anagün, S. Ş. ve Duban, N. Fen Bilimleri Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara
7Argümantasyon sürecinin ögeleri, özellikleri ve genel yapısı.Bahar, M. (2006). Fen ve Teknoloji Öğretimi. Pegem A Yayıncılık: Ankara
8Toulmin argümantasyon süreci ve modeli.Kesercioğlu, T. ve M. Aydoğdu. (2005). İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara
9Giere argümantasyon süreci ve modeli.Kesercioğlu, T. ve M. Aydoğdu. (2005). İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara
10Argümantasyon odaklı öğrenme ortamları.Akgün, Ş. (1996). Fen Bilgisi Öğretimi. Zirve Ofset: Giresun
11Argümantasyon odaklı öğretimde öğretmen ve öğrenci rolleri.Kaptan, F. (1998). Fen Bilgisi Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara
12Argümantasyon odaklı öğretimde müfredat ve sınıf özellikleri.Çepni, S. ve E. Çil. (2011). Fen ve Teknoloji Programı İlköğretim 1. ve 2. Kademe Öğretmen El Kitabı. Pegem A Yayıncılık: Ankara
13Argümantasyon odaklı öğretimde öğretim süreci.Anagün, S. Ş. ve Duban, N. Fen Bilimleri Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara
14Argümantasyon odaklı öğretimde değerlendirme süreci.Anagün, S. Ş. ve Duban, N. Fen Bilimleri Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara