1 | Öğrencilerle tanışma, dersin kapsamı, amacı ve önemi hakkında tartışma | |
2 | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı |
3 | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı |
4 | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı |
5 | 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı (İlkokul 4. Sınıf)’nın incelenmesi | 2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı |
6 | Senaryo temelli öğrenme yönteminin incelenmesi ve sürdürülebilir kalkınma amaçları ile ilişkilendirilmesi | Oral, B. (2017). Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem. |
7 | Hayat bilgisi dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. Ankara: Nobel |
8 | Hayat bilgisi dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme | |
9 | Sosyal bilgiler dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme | |
10 | Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması | |
11 | Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması | |
12 | Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması | |
13 | Sosyal bilgiler dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması | |
14 | Sosyal bilgiler dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması | |