Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
SNF7115 / SENARYO TEMELLİ HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ DR
DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ
Hafta
Konular
Öğrenme Kaynakları
1
Öğrencilerle tanışma, dersin kapsamı, amacı ve önemi hakkında tartışma
2
2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi
2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı
3
2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi
2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı
4
2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi
2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı
5
2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı (İlkokul 4. Sınıf)’nın incelenmesi
2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı
6
Senaryo temelli öğrenme yönteminin incelenmesi ve sürdürülebilir kalkınma amaçları ile ilişkilendirilmesi
Oral, B. (2017). Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem.
7
Hayat bilgisi dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme
Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. Ankara: Nobel
8
Hayat bilgisi dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme
9
Sosyal bilgiler dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme
10
Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması
11
Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması
12
Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması
13
Sosyal bilgiler dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması
14
Sosyal bilgiler dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması
Loading…