SNF7115 / SENARYO TEMELLİ HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ DR

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Öğrencilerle tanışma, dersin kapsamı, amacı ve önemi hakkında tartışma 
22018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı
32018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı
42018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı
52018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı (İlkokul 4. Sınıf)’nın incelenmesi2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı
6Senaryo temelli öğrenme yönteminin incelenmesi ve sürdürülebilir kalkınma amaçları ile ilişkilendirilmesiOral, B. (2017). Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem.
7Hayat bilgisi dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirmeSchunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. Ankara: Nobel
8Hayat bilgisi dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme 
9Sosyal bilgiler dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme 
10Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması 
11Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması 
12Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması 
13Sosyal bilgiler dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması 
14Sosyal bilgiler dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması