1 | Öğrencilerle tanışma, dersin kapsamı, amacı ve önemi hakkında tartışma. | |
2 | Çocuk kitaplarının öğretimdeki yeri | |
3 | Çocuk kitaplarının özellikleri | |
4 | Çocuk kitapları ve kültür | |
5 | Çocuk kitaplarının ulusal ve evrensel öğretiler açısından önemi | |
6 | Çocuk kitaplarının ulusal ve evrensel öğretiler açısından önemi | |
7 | Çocuk kitapları ve yaşam becerileri | |
8 | Çocuk kitapları ve temel yetkinlikler | |
9 | Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler dersi kapsamında çocuk kitaplarını yaşam becerileri ve temel yetkinliklerin öğretimi açısından inceleme | |
10 | Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler dersi kapsamında çocuk kitaplarını yaşam becerileri ve temel yetkinliklerin öğretimi açısından inceleme | |
11 | Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler dersi kapsamında çocuk kitaplarını yaşam becerileri ve temel yetkinliklerin öğretimi açısından inceleme | |
12 | Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler dersi kapsamında çocuk kitaplarını yaşam becerileri ve temel yetkinliklerin öğretimi açısından inceleme | |
13 | Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler dersi kapsamında çocuk kitaplarını yaşam becerileri ve temel yetkinliklerin öğretimi açısından inceleme | |
14 | Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler dersi kapsamında çocuk kitaplarını yaşam becerileri ve temel yetkinliklerin öğretimi açısından inceleme | |