Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
SNT5114 / İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEZSİZ YL
DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER
>
Dersin Kodu
Dersin Yarıyılı/Yılı
Dersin Türü
Dersin Seviyesi
Dersin Öğretim Dili
Dersin Adı
Teori
Uygulama
AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, öğrencilerin matematik öğretim programının ölçme ve değerlendirme öğesini tanıyarak, etkili bir matematik öğretimi yapabilmek için gerekli bilgi ve becerileri kazanmalarını sağlamaktır. Bu sebeple ölçme ve değerlendirmenin eğitimdeki yeri ve önemi, ölçmede temel kavramlar, klasik ve tamamlayıcı değerlendirme teknikleri ve bunların matematik öğretiminde nasıl uygulanması gerektiği konuları üzerinde ayrıntılı olarak durulacaktır.
Dersin Kısa İçeriği
Bu derste öncelikle ilkokul matematik programı ve ilkokul öğrencisinin özellikleri ile bağlantılı olarak eğitimde ölçme ve değerlendirmenin yeri, önemi ve genel prensipleri üzerinde durulacaktır. Öğrenciler, klasik ve tamamlayıcı değerlendirme tekniklerini tanıyarak, farklı matematik konularına yönelik uygun değerlendirme tekniklerini belirleme, hazırlama, uygulama ve puanlama becerisi kazanacaklardır.
Önkoşullar
Yok
DERSİN HEDEFLERİ
DERSİN HEDEFLERİ
1
İlkokulda ölçme ve değerlendirmenin yerini ve önemini bilme.
2
İlkokulda ölçme ve değerlendirmeye yönelik temel kavramları bilme.
3
Klasik ve tamamlayıcı değerlendirme tekniklerini tanıma.
4
Farklı matematik konularına yönelik değerlendirme araçları hazırlayabilme.
5
Farklı matematik konularına yönelik hazırladığı değerlendirme araçlarını uygulama ve puanlayabilme.
Loading…
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN YÜZDESİ
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi