Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
SNT5117 / İLKOKULDA YAPILANDIRMACI SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM ORTAMLARI TEZSİZ YL
DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER
>
Dersin Kodu
Dersin Yarıyılı/Yılı
Dersin Türü
Dersin Seviyesi
Dersin Öğretim Dili
Dersin Adı
Teori
Uygulama
AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Bu dersin amacı yapılandırmacı yaklaşımı ve felsefesini öğrenilmesini sağlamaktır. Ayrıca ilkokul sosyal bilgiler dersine yönelik yapılandırmacı öğrenme ortamlarının etkili ve işevsel bir şekilde tasarlanmasını sağlamaktır.
Dersin Kısa İçeriği
Sosyal bilgiler dersinin öğretiminde yapılandırmacı yaklaşım ve programı doğrultusunda, içerik, kazanımlar ve ara disiplinler üzerinde durulacaktır. Sosyal bilgiler dersi öğrenme ortamlarının yapı ve işlevleri yapılandırmacı yaklaşımın esasına göre değerlendirilecek ve yeni, özgün tasarımların oluşturulması sağlanacaktır.
Önkoşullar
DERSİN HEDEFLERİ
DERSİN HEDEFLERİ
1
Yapılandırmacı yaklaşımı ve felsefesini anlama
2
Yapılandırmacı öğrenme ortamlarını etkileyen faktörleri açıklama
3
Sosyal bilgiler öğretim programını yapılandırmacı yaklaşım ve esaslarına göre ders içeriğine dönüştürme
4
İşlevsel, ergonomik ve güncel yapılandırmacı sosyal bilgiler dersi öğrenme ortamlarını tasarlama
Loading…
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN YÜZDESİ
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi