1 | Yapılandırmacı varsayımlar ve bakış açıları | Refik Turan Ali Murat Sünbül Hakan Akdağ (2014). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I. Ankara: Pegem Yayıncılık |
2 | John Dewey ve yapılandırmacılık | Fernando, S. Y., & Marikar, F. M. (2017). Constructivist Teaching/Learning Theory and Participatory Teaching Methods. Journal of Curriculum and Teaching, 6(1), 110-122. Ültanir, E. (2012). Yapılandırmacı yaklaşıma epistemolojik bir bakış: Dewey, Piaget ve Montessori'de yapılandırmacı öğrenme |
3 | Piaget ve yapılandırmacılık | Ackermann, E. (2001). Piaget’s constructivism, Papert’s constructionism: What’s the difference. Future of learning group publication, 5(3), 438. Amineh, R. J., & Asl, H. D. (2015). Review of constructivism and social constructivism. Journal of Social Sciences, Literature and Languages, 1(1), 9-16. Fosnot, C. T., & Perry, R. S. (1996). Constructivism: A psychological theory of learning. Constructivism: Theory, perspectives, and practice, 2(1), 8-33. |
4 | Vygotsky, yapılandırmacılık ve sosyal bilgiler öğretim ortamlarına yansımaları | Liu, C. H., & Matthews, R. (2005). Vygotsky's Philosophy: Constructivism and Its Criticisms Examined. International education journal, 6(3), 386-399. Fosnot, C. T., & Perry, R. S. (1996). Constructivism: A psychological theory of learning. Constructivism: Theory, perspectives, and practice, 2(1), 8-33. |
5 | Yapılandırmacı yaklaşımda motivasyon ve öz düzenleme | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. |
6 | İlkokulda yapılandırmacı sosyal bilgiler öğrenme ortamlarının temel özellikleri | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. Şimşek, S. (2016). Sosyal bilgiler ve sınıf öğretmenleri için sosyal bilgiler öğretimi . Ankara: Anı. |
7 | İlkokulda yapılandırmacı sosyal bilgiler öğrenme ortamlarında APA öğrenci merkezli ilkeler | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. Öztürk, C. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara. |
8 | İlkokulda yapılandırmacı sosyal bilgiler öğrenme ortamları için alternatif yaklaşımlar | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. Safran, M. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara |
9 | İlkokulda yapılandırmacı sosyal bilgiler öğrenme ortamları için alternatif yaklaşımlar | Refik Turan Ali Murat Sünbül Hakan Akdağ (2014). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I. Ankara: Pegem Yayıncılık Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. |
10 | İlkokulda yapılandırmacı sosyal bilgiler öğretim ortamları planlama örneklerinin incelenmesi | Refik Turan Ali Murat Sünbül Hakan Akdağ (2014). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I. Ankara: Pegem Yayıncılık Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. |
11 | İlkokulda yapılandırmacı sosyal bilgiler öğretim ortamları planlama örneklerinin incelenmesi | Refik Turan Ali Murat Sünbül Hakan Akdağ (2014). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I. Ankara: Pegem Yayıncılık Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. |
12 | İlkokulda yapılandırmacı sosyal bilgiler öğretim ortamları planlama örneklerinin incelenmesi | Refik Turan Ali Murat Sünbül Hakan Akdağ (2014). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I. Ankara: Pegem Yayıncılık Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. |
13 | İlkokulda yapılandırmacı sosyal bilgiler öğretim ortamları planlama örneklerinin incelenmesi | Refik Turan Ali Murat Sünbül Hakan Akdağ (2014). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I. Ankara: Pegem Yayıncılık Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. |
14 | İlkokulda yapılandırmacı sosyal bilgiler öğretim ortamları planlama örneklerinin incelenmesi | Refik Turan Ali Murat Sünbül Hakan Akdağ (2014). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I. Ankara: Pegem Yayıncılık Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. |