1 | Hayati AKYOL (2005). Türkçe İlk Okuma-Yazma Öğretimi. Ankara: PegemA Yayıncılık |
2 | Aysel FERAH. (2001). Her Yönüyle Türkçe İlkokuma-Yazma Öğretim Rehberi. İstanbul: MEB Basımevi. |
3 | Cathy Collins BLOCK ve Michael PRESSLEY (Ed.). (2002). Comprehension Instruction Research Based Best Practice. New York: Guilford Press. |
4 | Fuat BAYMUR. (1947). İlk Okuma ve Yazma Öğretimi. İstanbul: Kenan Matbaası |
5 | Hasan GÜLERYÜZ. (1991). Programlanmış İlkokuma-Yazma Öğretimi Öğretmen El Kitabı. Ankara: Semih Eğitim Kültür Yayınları. |
6 | M. Feyzi ÖZ. (2005). Uygulamalı İlkokuma-Yazma Öğretimi. Ankara: Anı Yayıncılık. |
7 | Nusret ALPEREN. (1991). Türkçe (Güzel Konuşma, Okuma ve Yazma) Öğretim Rehberi. İstanbul: MEB Basımevi. |
8 | Özcan DEMİREL. (2001). Türkçe Programı ve Öğretimi. Ankara: Usem Yayınları |
9 | üleyman ÇELENK. (2006). Etkinlik Temelli İlkokuma ve Yazma Öğretimi. Ankara: Morpa Kültür Yayınları. |
10 | SUSAR Fatma ve Emre ÜNAL (Ed.). (2016). İlk Okuma Yazma Öğretimi. Ankara: Anı Yayıncılık. |