1 | Bireysel çalgı sisteminin öğretilmesi. | Toplu icra dinleti örnekleri, s.33 |
2 | Bireysel çalgı sistemi sonrası diğer çalgılar eşliğinde çalmanın detaylandırılması. | Trt arşiv görsel kayıtları, s.52 |
3 | Toplu icra stillerinin ana başlıklar halinde anlatılması. | Türk Mûsıkîsinde Kompozisyon ve Beste Biçimleri. Fasıl Müziği bilgileri s.161-178 |
4 | Makamsal boyutlarıyla toplu icra tekniklerinin anlatılması. | Türk Müziğinde Kârı Natık formu eserleri ile makamsal icra örnekleri, s.23-58 |
5 | Toplu icra ile birlikte dikkat edilmesi gereken “nüans” kavramının öğretilmesi. | Trt Nota Arşivleri, s.44-46 |
6 | Türk Sanat müziği repertuarından örnekler. Türk Sanat müziği formları. | Kültür Bakanlığı Nota arşivi, Darülelhân Külliyatı, s.25-32 |
7 | Müzikal duyarlılık ve seslendirme (icra etme) | Aytaç Ergen Nota Arşivi, s.11-19 |
8 | Farklı makam ve türlerde eserlerin icrası. | Arel Hüseyin Sadettin, Türk Mûsikîsi Nazariyatı Ders kitabı içerisinde yer alan eser örneklemleri, s.30 |
9 | “Saz semaisi” formunun toplu icra tekniğinin oluşturulması | Darülelhân Külliyatı 2. Fihrist,s.65 |
10 | “Peşrev” formunun toplu icra tekniğinin oluşturulması | Darülelhân Külliyatı 4. Fihrist, s.54 |
11 | “Longa” formunun toplu icra tekniğinin oluşturulması | Türk Mûsıkîsinde Kompozisyon ve Beste Biçimleri, Longa formu eser örnekleri, s.58-60. |
12 | “Fasıl” formlarında toplu icra tekniğinin nasıl olması gerekliğinin anlatılması. | Zekai Dede Külliyatı Klasik nota takım örneği, s.25-29 |
13 | “Mevlevi Ayini” formunun toplu icra stili hakkında eserlere yer verilmesi. | Mevlevi âyini form örnekleri, s.40-45 |
14 | Toplu icra çalımlarında “partisyon” çalımı hakkında bilgi verilmesi ve uygulanması. | Mevcut nota arşivleri, s.71-74 |