1 | Yavaşça, A. (2002). Türk Mûsıkîsinde Kompozisyon ve Beste Biçimleri. İstanbul: Mart Matbaacılık. |
2 | Paçacı, Gönül. ( 2018). Türk Müziğinde Kârı Natık formu, (Birinci Baskı). İstanbul |
3 | Özalp, M.N. (1992). Türk Mûsıkîsi Beste Formları, AnkaraÖzalp, M.N. (1992). Türk Mûsıkîsi Beste Formları, Ankara |
4 | Darû'l-Elhân Külliyatı 5 fihrist ve ses kayıtları |
5 | Aytaç Ergen Nota Arşivi, Trt Nota Arşivi, Kültür Bakanlığı nota arşivleri |
6 | Arel Hüseyin Sadettin, Türk Mûsikîsi Nazariyatı Dersleri, Hüsnütabîat Matbaası, İstanbul 1968. |
7 | Çevikoğlu, Timuçin (2008). Sema’nın Sadası, İstanbul |