1 | Gençer, Y. ve Çetinkaya, G. (2015). Investigating The Relationship Between Connectives and Readers’ Reading Comprehension Level. Reading Improvement, 52(2), 39-50. ISSN: 0034-0510 (Indexed ERIC) |
2 | Çetinkaya, G., Ülper, H. ve Bayat, N. (2014). Bağlayıcı Testinin Geliştirilmesi ve Öğrencilerin Bağlayıcı Bilgisinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. International Journal of Language Academy, 2(3), 88-98. |
3 | Çetinkaya, G., Ülper, H., & Bayat, N. (2016). Bağlayıcı Kullanımına İlişkin Yanlışların Çözümlenmesi. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi [Journal of Theoretical Educational Science], 9(2), 198-213. |
4 | Çetinkaya, G., Ülper, H. & Hamzadayı, E. (2014). Views on the Use of Connectives in Students’ Written Discourse. Multidisciplinary Perspectives on Education (ed. Hasan Arslan, Georgeta Rata, Ercan Kocayörük & Mehmet Ali İçbay). Newcastle: Cambridge Scholars Publishing.471-476. |