TRK6128 / METİNDİLBİLİM

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Kıran, A. ve Kıran, Z. (2006). Yazınsal Okuma Süreçleri. Ankara: Seçkin Yayınları
2Wenster, J. and Halliday, M. A. K. (2014). Text Linguistics: The how and why of meaning. London: Equinox.
3Keçik, İ. ve Uzun, L. (2004). Türkçe Sözlü ve Yazılı Anlatım. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1Gençer, Y. ve Çetinkaya, G. (2015). Investigating The Relationship Between Connectives and Readers’ Reading Comprehension Level. Reading Improvement, 52(2), 39-50. ISSN: 0034-0510 (Indexed ERIC)
2Çetinkaya, G., Ülper, H. ve Bayat, N. (2014). Bağlayıcı Testinin Geliştirilmesi ve Öğrencilerin Bağlayıcı Bilgisinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. International Journal of Language Academy, 2(3), 88-98.
3Çetinkaya, G., Ülper, H., & Bayat, N. (2016). Bağlayıcı Kullanımına İlişkin Yanlışların Çözümlenmesi. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi [Journal of Theoretical Educational Science], 9(2), 198-213.
4Çetinkaya, G., Ülper, H. & Hamzadayı, E. (2014). Views on the Use of Connectives in Students’ Written Discourse. Multidisciplinary Perspectives on Education (ed. Hasan Arslan, Georgeta Rata, Ercan Kocayörük & Mehmet Ali İçbay). Newcastle: Cambridge Scholars Publishing.471-476.