TRK6131 / TÜRKÇE ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN PLANLANMASI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1              
2              
3             
4              
5              
6               
7               
8               
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

TRK6131 / TÜRKÇE ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN PLANLANMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Öğrenciler, Türkçe öğretiminde etkinlik tasarım sürecini, öğretim programları ve kazanımlarla ilişkisini açıklayarak etkin bir plan oluşturabilir.
2Öğrenciler, dil becerilerini geliştirmeye yönelik öğrenci merkezli, yaratıcı ve etkili etkinlikler tasarlayarak bunları sınıf ortamında uygulayabilir.
3Öğrenciler, Türkçe öğretiminde teknoloji ve materyallerin önemini kavrayarak, çağdaş öğretim yaklaşımlarına uygun etkinlikler geliştirebilir ve değerlendirebilir.
4Öğrenciler, tasarladıkları etkinliklerin etkili olup olmadığını belirlemek için uygun ölçme ve değerlendirme yöntemlerini kullanabilir.