1 | Türkçe öğretim etkinliklerinin planlanmasına giriş: Temel kavramlar ve kuramsal çerçeve. | |
2 | Türkçe öğretiminde dil becerileri (dinleme, konuşma, okuma, yazma) ve etkinlik tasarımı. | [1] s.12-34, [2] s. 4-18, [2] s.5-47 |
3 | Dil öğretiminde çağdaş yaklaşımlar ve etkinlik planlamasına etkileri. | [3] s.14-46, [2] s.4-68 |
4 | Öğretim programı ve kazanımlara dayalı etkinlik geliştirme süreci. | [2] s.45-163 |
5 | Öğrenci merkezli etkinliklerin tasarlanması ve uygulama örnekleri. | [2] s.45-163, [3] s.46-108 |
6 | ürkçe öğretiminde materyal geliştirme ve etkinliklerde kullanımı. | [2] s.45-163, [3] s.46-108, [2] s.68-107 |
7 | Dijital araçlar ve teknoloji destekli etkinlik tasarımı. | [2] s.45-163, [3] s.46-108, [2] s.68-107 |
8 | Eleştirel düşünme, problem çözme ve işbirlikli öğrenmeye yönelik etkinlikler. | [1] s.34-117, [2] s.45-163, [3] s.46-108 |
9 | Ara Sınav | |
10 | Farklı yaş ve seviyelere uygun etkinlik planlama stratejileri. | [1] s.34-117, [2] s.45-163, [3] s.46-108 |
11 | Dil öğretiminde ölçme ve değerlendirme: Etkinliklerin etkililiğini belirleme. | [1] s.34-117, [2] s.45-163, [3] s.46-108 |
12 | Yabancılara Türkçe öğretimi için etkinlik geliştirme. | [1] s.34-117, [2] s.45-163, [3] s.46-108 |
13 | Örnek etkinlik tasarımları ve sınıf içi uygulamalar. | [1] s.34-117, [2] s. 45-163, [3] s.46-108 |
14 | Genel değerlendirme | |