TRZ2001 / ÇOCUK EDEBİYATI

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Dilidüzgün, Selahattin. (2004). Çağdaş Çocuk Yazını. İstanbul: Morpa Yayını.
2Kavcar, Cahit. (1999). Edebiyat ve Eğitim. Ankara: Engin Yayınevi.
3Neydim, Necdet. (2003). Çeviri Çocuk Edebiyatı. İstanbul: Bu Yayını.
4Sever, Sedat. (2008). Çocuk ve Edebiyat. İzmir: Tudem Yayıncılık.
5Sever, Sedat. (2013). Çocuk Edebiyatı ve Okuma Kültürü. İzmir: Tudem Yayınları.
6Sever, Sedat., Dilidüzgün, Selahattin., Neydim, Necdet. ve Aslan, Canan. (2007). İlköğretimde Çocuk Edebiyatı. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını.
7Aslan, Canan. (2017). Türkçe-Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi. Ankara: Anı Yayıncılık.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1Aslan, Canan.(2006). “Türk Çocuk Yazınında Çocuk- Yetişkin Çatışmasını Yer Aldığı Kimi Yapıtların İncelenmesi”. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 39(2). 193-216.
2Aslan, Canan.(2007). “Yazınsal Nitelikli Çocuk Kitaplarının Çocuğun Okuduğunu Anlama ve Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi”. Eğitim Araştırmaları (Eurasian Journal of Educational Research). 27: 15-29.
3Sever, Sedat. (2000). “Çocuk Kitaplarında Dilsel ve Görsel Duyarlık.” I. Ulusal Çocuk Kitapları Sempozyumu (Sorunlar ve Çözüm Yolları) (Yayıma Haz.: S. Sever) Ankara: AÜ Basımevi, s. 631-646.
4Sever, Sedat. (2001). (Yayıma Hazırlayan). Roman Kahramanı Fadiş’in Doğumunun 30. Yılı Sempozyumu. Ankara: AÜ Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayını.
5Sever, Sedat. (2003). “Çocuk Kitaplarına Yansıtılan Şiddet” (Milli Eğitim Temel Yasası ve Çocuk Haklarına Dair Sözleşme Bağlamında Bir Değerlendirme), AÜ Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. Cilt: 35, Sayı: 1, s. 25-37.
6Sever, Sedat. (2007). “Çocuk Edebiyatı Öğretimi Nasıl Olmalıdır?” II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu. (Yay. Haz.: S. Sever). Ankara: Ankara Üniversitesi Basımevi, s.41-56.