1 | Aslan, Canan.(2006). “Türk Çocuk Yazınında Çocuk- Yetişkin Çatışmasını Yer Aldığı Kimi Yapıtların İncelenmesi”. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 39(2). 193-216. |
2 | Aslan, Canan.(2007). “Yazınsal Nitelikli Çocuk Kitaplarının Çocuğun Okuduğunu Anlama ve Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi”. Eğitim Araştırmaları (Eurasian Journal of Educational Research). 27: 15-29. |
3 | Sever, Sedat. (2000). “Çocuk Kitaplarında Dilsel ve Görsel Duyarlık.” I. Ulusal Çocuk Kitapları Sempozyumu (Sorunlar ve Çözüm Yolları) (Yayıma Haz.: S. Sever) Ankara: AÜ Basımevi, s. 631-646. |
4 | Sever, Sedat. (2001). (Yayıma Hazırlayan). Roman Kahramanı Fadiş’in Doğumunun 30. Yılı Sempozyumu. Ankara: AÜ Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayını. |
5 | Sever, Sedat. (2003). “Çocuk Kitaplarına Yansıtılan Şiddet” (Milli Eğitim Temel Yasası ve Çocuk Haklarına Dair Sözleşme Bağlamında Bir Değerlendirme), AÜ Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. Cilt: 35, Sayı: 1, s. 25-37. |
6 | Sever, Sedat. (2007). “Çocuk Edebiyatı Öğretimi Nasıl Olmalıdır?” II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu. (Yay. Haz.: S. Sever). Ankara: Ankara Üniversitesi Basımevi, s.41-56. |