1 | Beyin, dil becerileri, bellek kavramlarını açıklar. |
2 | Duyum, algı, işitme, dinleme kavramları arasındaki farkı açıklar. |
3 | Dinleme süreci ve dinlemenin diğer dil becerileriyle ilişkisini değerlendirir. |
4 | Dinleme becerisinin Türkçe Öğretim Programındaki yerini değerlendirir. |
5 | Dinleme becerisi bakımından Türkçe ders ve çalışma kitaplarını değerlendirir. |
6 | Dinleme stratejilerini uygular. |
7 | Dinleme tür, yöntem, tekniklerini açıklar. |
8 | Dinlemeyi etkileyen etmenleri açıklar. |
9 | Dinleme eğitiminde ölçme-değerlendirme yöntemlerini uygular. |
10 | Dinleme becerisi ile ilgili çalışmaları takip eder. |
11 | Dinleme becerisini geliştirmeye yönelik ders içerikleri ve etkinlikler tasarlar |