1 | Yazma becerisinin kuramsal boyutlarıyla açıklanması | [1] |
2 | Ana dili öğretiminde yazma becerisinin önemi; diğer beceriler arasındaki yeri ve önemi. | [1] |
3 | Yazma becerisinin ilkeleri ve programdaki yeri | [1] |
4 | Süreç ve tür temelli yazma modelleri ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler | [2], [6], [7] |
5 | Yazma eğitiminde aşamalı gelişim ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [2], [6], [7] |
6 | Sözcük, cümle, paragraf ve metin düzeyinde yazma eğitimi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6], [7], [8], [9], [10], [11] |
7 | Yazma ediminin oluşumunu- gelişimini etkileyen etmenler ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6], [7], [8], [9], [10], [11] |
8 | Yazılı anlatımın unsurları ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [1] |
9 | Metinle ilgili kavramlar, metin türleri ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [2], [6] |
10 | Metinsellik ölçütleri ile yazma ilişkisi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [4], [6], [7] |
11 | Yazma eğitiminde anlatım tarzlarının öğretimi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [1], [6] |
12 | Yazmayı olgunlaştıran süreç ve olgular, yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6], [7], [8], [9], [10], [11] |
13 | Yazma becerisini ölçme ve değerlendirme yöntemleri. | [5], [6] |
14 | Yazma becerisini ölçe değerlendirme sürecinde yararlanılan araç gereçleri tanıma. | [5], [6] |