1 | Dersin amaçlarının ve dönem boyunca yapılacakların belirlenmesi. | |
2 | Dil öğretiminde yazma becerisinin önemi; diğer beceriler arasındaki yeri ve yazma becerisini geliştirme etkinliklerini içeren öğrenci sunumları. | [1] s. 79-83. |
3 | Yazma becerisinin ilkeleri ve programdaki yeri | [1] s. 85-99; [6] s. 57-60. |
4 | Süreç temelli yazma modelleri ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler | [2] s. 270-275; [6] s. 112-116. |
5 | Yazma eğitiminde aşamalı gelişim ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [2] s. 276-295; [6] s. 84-95. |
6 | Sözcük, cümle, paragraf ve metin düzeyinde yazma eğitimi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6] s. 69-78. |
7 | Yazma ediminin oluşumunu- gelişimini etkileyen etmenler ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6] s. 83-95. |
8 | Yazılı anlatımın unsurları ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler | [1] s.145-157. |
9 | Metinle ilgili kavramlar, metin türleri ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [2] s. 224-225; [6] s. 192-194. |
10 | Metinsellik ölçütleri ile yazma ilişkisi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [4] s. 161-195; [6] s. 195-198 |
11 | Yazma eğitiminde anlatım tarzlarının öğretimi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler | [1] s. 144-158, [6] s. 156-162. |
12 | Yazmayı olgunlaştıran süreç ve olgular, yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6] s. 274-290. |
13 | Yazma çalışmalarını değerlendirme ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler | [2] s. 248-255. |
14 | Dönem boyunca yapılanların değerlendirilmesi | |