1 | 1 Dersin amaçlarının ve dönem boyunca yapılacakların belirlenmesi. | |
2 | 2 Dil öğretiminde yazma becerisinin önemi; diğer beceriler arasındaki yeri ve yazma becerisini geliştirme etkinliklerini içeren öğrenci sunumları. | [1] s. 79-83. |
3 | 3 Yazma becerisinin ilkeleri ve programdaki yeri | [1] s. 85-99; [6] s. 57-60. |
4 | 4 Süreç temelli yazma modelleri ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler | [2] s. 270-275; [6] s. 112-116. |
5 | 5 Yazma eğitiminde aşamalı gelişim ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [2] s. 276-295; [6] s. 84-95. |
6 | 6 Sözcük, cümle, paragraf ve metin düzeyinde yazma eğitimi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6] s. 69-78. |
7 | 7 Yazma ediminin oluşumunu- gelişimini etkileyen etmenler ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6] s. 83-95. |
8 | 8 Yazılı anlatımın unsurları ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler | [1] s.145-157. |
9 | 9 Metinle ilgili kavramlar, metin türleri ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [2] s. 224-225; [6] s. 192-194. |
10 | 10 Metinsellik ölçütleri ile yazma ilişkisi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [4] s. 161-195; [6] s. 195-198 |
11 | 11 Yazma eğitiminde anlatım tarzlarının öğretimi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler | [1] s. 144-158, [6] s. 156-162. |
12 | 12 Yazmayı olgunlaştıran süreç ve olgular, yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6] s. 274-290. |
13 | 13 Yazma çalışmalarını değerlendirme ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler | [2] s. 248-255. |
14 | 14 Dönem boyunca yapılanların değerlendirilmesi | |