URT5503 / PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Marka olmada gerekli aşamaları öğretebilmek.
2Marka olmanın kriter ve koşullarını öğretebilmek.
3Marka olmanın performans göstergelerine olan olumlu etkisini öğretebilmek.
4Marka yaratmada sanat unsurunu kullanmanın gerekliliğini öğretebilmek.
5Marka yaratmada bilimden nasıl yararlanılabileceğini öğretebilmek.
6Endüstriyel pazarlarda marka olabilme teorisi ve uygulama örneklerini öğretebilmek.
7Tüketici pazarlarında marka olabilme teorisi ve uygulama örneklerini öğretebilmek.
8Marka değeri yaratma teorisini öğretebilmek.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Sosyal Bilimler