URT5503 / PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Marka ve Marka Yönetimi Teorisi TOSUN Nurhan Babür, İletişim Temelli Marka Yönetimi,
2İşletmelerin Maddi Olmayan Varlıkları: Şirket İsmi, Marka, Sembol, Slogan, Çağrışımlar, Algılanan Kalite AAKER A. David, Marka Değeri Yönetimi,
3Kişi Olarak Marka, Kurum Olarak Marka, Sembol Olarak MarkaAAKER A. David, Marka Değeri Yönetimi
4Marka Kimliği ve Marka KonumuTOSUN Nurhan Babür, İletişim Temelli Marka Yönetimi,
5Marka Yaratma Stratejileri AAKER A. David, Marka Değeri Yönetimi ; RIES Al, Laura RIES, Marka Yaratmanın 22 Kuralı
6Endüstriyel Ürünlerde Marka Yaratma KOTLER Philip, B2B Marka Yönetimi
7Tüketim Ürünlerinde Marka Yaratma AKAT Ömer, Çağatan TAŞKIN, Marka ve Marka Stratejileri
8Ara sınav 
9Markanın Özvarlığı ve Değerinin Yönetimi, Marka Değerinin Ölçümü AAKER A. David, Marka Değeri Yönetimi, YÜKSEL Aslı , Ülkü YÜKSEL, Marka Yönetimi ve Marka Değerinin Ölçülmesi
10Marka Tescili http://www.turkpatent.gov.tr/portal/default.jsp
11Marka Geliştirmede Örnek Olaylar AAKER A. David, Güçlü Markalar Yaratmak
12Marka Geliştirmede Örnek Olaylar AAKER A. David, Güçlü Markalar Yaratmak
13Marka Geliştirmede Örnek Olaylar AAKER A. David, Güçlü Markalar Yaratmak
14Marka Geliştirmede Örnek Olaylar AAKER A. David, Güçlü Markalar Yaratmak