URT5505 / MODERN PAZARLAMA YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Pazarlama ilkeleri dersinin amacı ve Pazarlamaya giriş.İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
2Pazarlamanın konusu, gelişimi, son gelişmeler Zafer Erdoğan Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
3Pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlamanın rolü Ömer Baybars Tek Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
4Pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlamanın rolü Ömer Baybars Tek, Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
5Pazarlama araştırması ve bilgi sistemi İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
6Tüketici pazarı ve tüketici davranışı İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
7Endüstriyel pazarlar ve uluslararası pazarlar İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
8Pazar bölümlendirme, hedef pazar seçimi ve satış tahmini İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
9Mamül İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
10Fiyat İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
11Tutundurma İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
12Kişisel satış ve satış geliştirme, reklam ve halkla ilişkiler İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
13İnternette pazarlama ve doğrudan pazarlama İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm
14Dağıtım İsmet Mucuk Pazarlama İlkeler ilgili bölüm