URT5505 / MODERN PAZARLAMA YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktıları

 
Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler 
1Pazarlamanın temelini teşkil eden kavram ve olguların içselleştirilebilmesi
2Tüketici davranışlarını anlayabilme, yorumlayabilme ve pazarlama programlarının şekillendirilmesinde kullanabilme
3Temel pazarlama bileşenlerinin pazarlama süreci içindeki yerleri ve etkileşimlerinin analiz edilebilmesi
4Bir işletmenin pazarlama faaliyetlerini analiz edebilme ve pazarlama programlarını kurgulayabilme
5Pazarlama bağlamında iş dünyasında yaşanmakta olan olayların ve değişimlerin eleştirel ve rasyonel bir bakış açısıyla değerlendirilmesi
6Stratejik planlama yönetiminin ve stratejik plan oluşturma sürecinin kavranması ve uygulama yönteminin öğrenilmesi
7Pazara gime ve pazardaki konumu korumaya yönelik uygulanabilecek stratejilerin kavranması