URT6102 / BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1             
2              
3              
4              
5             
6               
7               
8               
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

URT6102 / BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1 İletişim kavramını öğretilmesi
2Pazarlama iletişimini sağlayıcı yöntemlerin kavranması
3Pazarlama İletişiminin bütünlüklü hale getirilmesinin kurumlar için önemini tanımlayabilir.
4Bütünleşik pazarlama iletişimine temel oluşturan iletişim kavramlarını, mecraların iletişimdeki yeri ve önemini, uluslar arası uygulamalardaki kavramları açıklayabilir.
5Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi için temel uygulama konuları olan planlama, bütçeleme, hedef/strateji/taktik belirlemeyi açıklayabilir.