URT6102 / BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Pazarlama İletişimi Kavramı ve temel kavramların açıklanmasıYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
2Pazarlama İletişimi YaklaşımıYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
3İletişim Modeli ve SüreciYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
4Tutundurma Karması ElemanlarıYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
5Tutundurma YönetimiYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
6Reklam ve Pazarlama İletişimiYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
7Reklam StratejileriYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
8Ara sınav 
9Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Satış YönetimiYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
10Satış TutundurmaYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
11Pazarlama İletişim Yönetimi SüreciYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
12Etik ve Pazarlama İletişimiYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
13Dönem sonu olay analızleri Çeşitli makale ve araştırmaların incelenmesi
14Örnek olay çözümlemeleriÇeşitli makale ve araştırmaların incelenmesi