URT6104 / TURİZM PAZARLAMASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Genel Olarak Pazarlama ve Turizm Pazarlamasının Yeri ve ÖnemiOral Saime (2005), Otel İşletmeciliği ve Verimlilik Analizleri, Detay Yayıncılık.
2Turizm Pazarlama ÇevresiOral Saime (2005), Otel İşletmeciliği ve Verimlilik Analizleri, Detay Yayıncılık.
3Turizm Pazar PiyasasıOral Saime (2005), Otel İşletmeciliği ve Verimlilik Analizleri, Detay Yayıncılık.
4Turizm Pazarlama StratejileriOral Saime (2005), Otel İşletmeciliği ve Verimlilik Analizleri, Detay Yayıncılık.
5Turistik ÜrünGümüş Murat, Burcu Öksüz (2009), Turizm İşletmelerinde Kurumsal İtibar Yönetimi, Nobel Yayın Dağıtım.
6Turistik FiyatGümüş Murat, Burcu Öksüz (2009), Turizm İşletmelerinde Kurumsal İtibar Yönetimi, Nobel Yayın Dağıtım.
7Turistik DağıtımGümüş Murat, Burcu Öksüz (2009), Turizm İşletmelerinde Kurumsal İtibar Yönetimi, Nobel Yayın Dağıtım.
8Turistik TutundurmaGümüş Murat, Burcu Öksüz (2009), Turizm İşletmelerinde Kurumsal İtibar Yönetimi, Nobel Yayın Dağıtım.
9Turist Tatmini ve MemnuniyetiGümüş Murat, Burcu Öksüz (2009), Turizm İşletmelerinde Kurumsal İtibar Yönetimi, Nobel Yayın Dağıtım.
10 Destinasyon Pearce L. Philip, Tourist Behaviour Themes and Conceptual Schemes, Channel Vıew Publications, Toronto,p.86-104
11 Turizmde Marka Yaratmanın KurallarıGümüş Murat, Burcu Öksüz (2009), Turizm İşletmelerinde Kurumsal İtibar Yönetimi, Nobel Yayın Dağıtım.
12Turizm Gelirleri ve PazarlamaAvcıkurt Cevdet , Şehnaz Demirkol, Burhanettin Zengin (2009), Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Değişim Yayınları.
13Uygulamada Turizm Pazarlaması Örneklerihttp://www.emeraldinsight.com, http://web.ebscohost.com
14Yöre Yöre Türkiye?nin Turistik Ürünleri Problemleri ve Çözüm Önerilerihttp://www.emeraldinsight.com, http://web.ebscohost.com