Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
URT6111 / SATIŞ TEKNİK VE STRATEJİLERİ
DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER
>
Dersin Kodu
Dersin Yarıyılı/Yılı
Dersin Türü
Dersin Seviyesi
Dersin Öğretim Dili
Dersin Adı
Teori
Uygulama
AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesinde müşteriyle temas noktasının yönetilmesi görevi olarak düşünülebilecek olan satış faaliyetlerinin yönetilmesi konusunda bilgilerin aktarılmasıdır.
Dersin Kısa İçeriği
Satış yönetimi fonksiyonu ve faaliyetlerinin tanımlanması , Satış gücünün örgütlenmesi , Satış faaliyetlerinin koordinasyonu ve denetimi Satış faaliyetlerinin koordinasyonu ve denetimi Satış gücü temsilcilerinin seçimi ve eğitimi Satış gücü temsilcilerinin seçimi ve eğitimi Satış gücünün ücretlendirilmesi Satışçıların kişisel özellikleri ve görevleri Satışçıların kişisel özellikleri ve görevleri Satış konuşması ve konuşmanın safhaları Satın alıcının itirazları ve karşılanması Satışın takibi ve kontrolü Satış yönetiminin ahlaki ve yasal boyutları Satış yönetiminin ahlaki ve yasal boyutları
Önkoşullar
DERSİN HEDEFLERİ
DERSİN HEDEFLERİ
1
Satış sürecinde tüketici davranışları ve satış psikolojisini anlayabilme, yorumlayabilme ve satış sürecinin etkin bir şekilde yürütülebilmesi için gerekli becerilerin kazandırılması
2
Satış ve satış yönetiminin temelini teşkil eden kavramların öğrencilere verilmesi
3
Satış sürecinin etkin bir şekilde yürütülebilmesi için gerekli olan iletişim (sözlü ve sözsüz) becerilerinin öğretilmesi ve kazandırılması
4
Satış yönetimi sürecinin başarılı bir şekilde yürütülebilmesi için gerekli bilgi ve becerinin kazandırılması
Loading…
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Sosyal Bilimler