URT7118 / TÜKETİM KÜLTÜRÜ VE DEĞERLER

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Kültür ve Tüketim Kültürü kavramıKOÇ, Erdoğan (2013), Tüketici Davranışları ve Pazarlama Stratejileri, 5. Baskı, Seçkin Yayıncılık, Ankara.
2Değerler ve Tüketim Kültürü kavramıKOÇ, Erdoğan (2013), Tüketici Davranışları ve Pazarlama Stratejileri, 5. Baskı, Seçkin Yayıncılık, Ankara.
3Hedonik ve fonksiyonel tüketimin etkileyici faktörleri. KOÇ, Erdoğan (2013), Tüketici Davranışları ve Pazarlama Stratejileri, 5. Baskı, Seçkin Yayıncılık, Ankara.
4Değer ÖlçekleriKIM, Jai-Ok, Sandra, Forsythe, Qingliang,Gu ve Sook, Jae Moon (2002), “Cross-cultural consumer values, needs and purchase behavior”, Journal of Consumer Marketing, Vol.19, No.6, pp.481-502.
5Değer Ölçeklerihttp://www.nigde.edu.tr/kutuphanedb/abone
6Tüketim Kültürü ve Değerler İlişkili makale tartışmalarıhttp://www.nigde.edu.tr/kutuphanedb/abone
7Tüketim Kültürü ve Değerler ilişkili makale tartışmalarıhttp://www.nigde.edu.tr/kutuphanedb/abone
8Tüketim Kültürü ve Değerler ilişkili makale tartışmalarıhttp://www.nigde.edu.tr/kutuphanedb/abone
9Tüketim Kültürü ve Değerler ilişkili uygulama örnekleriAraştırma Ödevi
10Tüketim Kültürü ve Değerler ilişkili uygulama örnekleriAraştırma Ödevi
11Proje Önerisi GeliştirmeAraştırma Ödevi
12Proje Önerisi GeliştirmeAraştırma Ödevi
13Proje Önerisi GeliştirmeAraştırma Ödevi
14Proje Önerisi GeliştirmeAraştırma Ödevi