UTL2005 / PAZARLAMA İLKELERİ

Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler

Kazandırılacak Bilgi Ve BecerilerSeviyesi
1Pazarlama ilgili temel bilgiler2
2 iş dünyasından örneklerle üniversite sonrası kullanılabilecek pratik bilgiler3
3Öğrenciler pazarlama ilkeleri ile ilgili temel kavram ve ilkelerini tanımlayabilecektir.2
4Pazarlama kavramını tanımlar.2
5 Pazarlamanın gelişim sürecini tanımlayarak bu süreç içinde çeşitli işletmelerin yerini belirleyebilir.3
6Öğrenciler tüketici ve endüstriyel pazarı analiz edebilecektir.3
7Pazar kavramını tanımlar3
8Tüketici ve endüstriyel pazarların özelliklerini tanımlar3
9Öğrenciler makro-mikro çevresel faktörler ile pazarlama arasındaki ilişkileri açıklayabilecektir.3
10Öğrenciler pazarlama bilgi sistemleri ve pazarlama araştırması uygulamalarını tanıyabilecektir3
11Öğrenciler pazar bölümleme, konumlandırma ve hedef pazarın seçilmesini açıklar.3
12Öğrenciler pazarlama yöneticilerinin uygulayabildiği pazarlama karması stratejilerini açıklayabilecektir.3