UTL4048 / TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler

Kazandırılacak Bilgi Ve BecerilerSeviyesi
1İşletmelerde kalitenin tanımı, önemi ve temel prensipleri.2
2Ulusal ve uluslararası kalite standartları, sertifikasyon süreçleri.2
3Müşteri beklentilerini anlama, geri bildirimleri değerlendirme ve müşteri memnuniyetini artırma stratejileri.2
4İş süreçlerinde sürekli iyileştirme prensipleri, Kaizen yaklaşımı.2
5İstatistiksel yöntemlerle süreç kontrolü, varyasyon analizi.2
6Personelin kalite süreçlerine katılımı, eğitim programları.2
7Kaliteli malzeme seçimi, üretim süreçlerinde kalite kontrolü.2
8Kalite ile ilgili maliyetlerin analizi, kalitenin ekonomik etkileri.2
9Tedarik zinciri içinde kalite kontrolü, tedarikçi ilişkileri.2
10İşletmelerde kalite yönetim sistemleri ve bilgi teknolojisi entegrasyonu.2