YON6102 / İLİŞKİ YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1İlişki Yönetiminin Tanımı ve Kapsamı.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
2İlişki Yönetiminde İnsanlarla İletişimin Önemi.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
3Yöneticilerin Sık Sık Güç Kullanmalarının İletişim ve İlişkilere Etkileri, İletişim Matrisi, Yöneticiler ve Çalışanlar Arasında İletişimin Geliştirilmesi.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
4İlişki Yönetiminde Duygusal Zekanın Yeri ve Önemi.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
5Performans Belirleme Aracı Olarak Duygusal Zeka Kavramının Önemi ve İş Hayatında ve İşletmelerde Duygusal Zeka.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
6İlişki Yönetiminde İç ve Dış Müşteri Kavramları.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
7Müşteri İlişkileri Yönetimi.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
8Çalışan İlişkileri Yönetimi.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
9İlişki Yönetiminde Diyalog, Güven ve Değer Karması, Etkili Bir İlişki Yönetimi Sisteminin Oluşturulması.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
10Etkili Bir Çalışan İlişkileri Yönetiminde İç Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında İnsan Kaynakları Yönetiminin Rolü ve Önemi.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
11Etkili Bir Çalışan İlişkileri Yönetiminde İç Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında İnsan Kaynakları Yönetiminin Rolü ve Önemi.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
12ERM Kale Modeli ve Çalışan İlişkileri Görev Modeli.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
13Çalışan Sadakatinin İşletmenin Performansına Olan Etkileri.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.
14İlişki Yönetimine İlişkin Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi.Selen DOĞAN (2005) , Çalışan İlişkileri Yönetimi, Kare Yayınları, İstanbul ve bu konudaki yerli ve yabancı literatürde yayımlanmış makaleler.