YON6102 / İLİŞKİ YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktıları

 
Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler 
1İlişki Yönetiminin kapsamını ve önemini öğrenciye öğretebilmek.
2İşletmelerde ve insanlarla ilişkilerde başarılı olabilmek için etkili bir iletişim kurmanın yollarını göstermek.
3İşletmelerde yönetici ve çalışanlar arasında iletişimin geliştirilmesi için neler yapılması gerektiğini göstermek.
4Yanlış güç kullanımının lider/yöneticinin gücünü nasıl azalttığını öğretmek.
5Etkin İlişki Yönetimini gerçekleştirmede duygusal zekanın kullanımını kavratmak.
6İş hayatında ve işletmelerde duygusal zekanın nasıl performans aracı olabileceğini öğretmek.
7İlişki yönetiminde dış müşterinin önemi yanında iç müşteriye de önem verilmesi gerektiğine dikkat çekmek.
8Etkin bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Sisteminin nasıl işlediğini öğretmek.
9Etkin bir Çalışan İlişkileri Yönetimi Sisteminin nasıl işlediğini öğretmek.
10Etkin bir İlişki Yönetimi Sisteminin nasıl gerçekleştirileceğini ve bu sistemin oluşturulmasında güven, değer ve diyaloğun önemini göstermek.
11Etkin Bir İlişki Yönetimi Sisteminde İnsan Kaynakları Yönetiminin Rolünün ne olduğunu kavratmak.
12İlişki Yönetimi konusunda uygulanan çeşitli modellerin neler olduğunu göstermek.
13Çalışan sadakatinin işletmenin performansına ne gibi etkileri olduğunu göstermek.