|
PÇ1
|
Bireylerde 21. yüzyıl becerileri içerisinde yer alan bilgi okuryazarlığı yetkinlik becerilerini kazandırma, bilgi yeterliğini ve okuryazarlığını geliştirme, bununla birlikte her bireyin eğitim bilgi okuryazarlığı yardımıyla eşit şekilde öğrenmesini sağlama amacıyla farklı öğrenme yaklaşımları sunar.
|
|
PÇ2
|
Eğitim Programları ve Öğretim alanıyla ilgili kuram ya da uygulamalara bilimsel ve üst düzey düşünme becerileri ile yaklaşır.
|
|
PÇ3
|
Eğitim Programları ve Öğretime ilişkin temel kavram ve ilkelerini gündelik hayatta ve alanında uzmanlık düzeyinde çalışma yapabilecek yeterlikte kullanır
|
|
PÇ4
|
Eğitim Programları ve Öğretim ilişkin güncel araştırmaları ve uygulamaları takip eder ve çalışmalarında kullanır.
|
|
PÇ5
|
Eğitim Programları ve öğrenme öğretme süreçlerine entegrasyonunun nasıl sağlanabileceği konusunda kuramları temel alan çözümler önerir
|
|
PÇ6
|
Öğrenme-öğretme kuramları temelinde öğrenme ortamları tasarlayabilme, geliştirebilme ve yayılımını sağlayabilme konusundaki çalışmaları analiz eder
|
|
PÇ7
|
Eğitim Programlarının insan yaşamına etkileriyle ilgili sosyal, psikolojik, eğitsel ve bilişsel değişkenleri temel alan kuram ve modellerden hareket ederek var olan uygulamaları değerlendirir
|
|
PÇ8
|
Meslek etiği kurallarının farkında olarak davranış sergiler.
|
|
PÇ9
|
Türkiye’nin bilgi ve iletişim teknolojileri vizyonuna, stratejik hedef ve eylem planları ile alanda var olan kuram ve modeller arasında eleştirel bakış açısıyla ilişki kurar ve değerlendirir
|
|
PÇ10
|
Eğitim Programları ve Öğretim ile ilgili temel modelleri program geliştirmede etkili biçimde tasarlanmasında, geliştirilmesinde ve yönetilmesinde kullanır
|
|
PÇ11
|
Herhangi bir teknik veya bilimsel problemi analiz eder ve olası en uygun çözümü sunar.
|
|
PÇ12
|
Farklı disiplin alanlarında öğretim tasarımlarını kullanarak uygulamalar geliştirir ve öğretimsel etkililiği arttırır.
|
|
PÇ13
|
Eğitim Programları ve Öğretim kapsamında edinilen bilgi ve becerilerin değerlendirilmesine yönelik ölçme ortamları tasarlar, amacına uygun ölçme araçlarını geliştirir ve kullanır.
|
|
PÇ14
|
Öğretim yöntem ve tekniklerini etkin bir biçimde kullanarak farklı alanlarda eğitsel içerikler geliştirir.
|
|
PÇ15
|
Mevcut yüz yüze öğretim ortamlarına alternatif öğretim çözümleri geliştirir.
|