İŞKUR Gençlik Programı Kısmi Zamanlı Aktif İşgücü Öğrenci Başvuru Sonuçları (Kesin Sonuç)

İŞKUR Gençlik Programı Kısmi Zamanlı Aktif İşgücü Öğrenci Başvuru Sonuçları (Kesin Sonuç)


İŞKUR Gençlik Programı kapsamında Üniversitemize ayrılan 991 kişilik kontenjan için kura çekimi işlemleri 15.10.2025 tarihi saat 10.00’ da noter huzurunda gerçekleştirilmiştir.

5 (beş) ayrı yerleşke bazında gerçekleştirilen noter onaylı kura çekilişi ve Niğde Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü tarafından yapılan sigortalılık kontrolü sonrası asil listeye girmeye hak kazanan öğrenci listeleri ve yerleşkeler bazında görev yerleri aşağıda yayınlanmıştır.


 SONUÇLAR İÇİN TIKLAYINIZ (Başvurular Yerleşke bazında yapılmış olduğundan sonuçlar yerleşke bazında açıklanmıştır. Çalışılacak birimler ve evrakların teslim edileceği birimler bu listelerde detaylı olarak belirtilmiştir) 


Merkez Yerleşke (Kampüs)

Derbent Yerleşkesi

Aşağı Kayabaşı Yerleşkesi

Bor Yerleşkesi

Ulukışla Yerleşkesi

 

Katılımcılardan (Öğrencilerden) İşe Giriş Öncesinde İstenen Evraklar

1. Kimlik Fotokopisi 1 Adet 

2.“Tarihçeli yerleşim yeri ve diğer adres belgesi sorgulama” çıktısı (e-devlet) Adres Kayıt Sistemine göre başvuru tarihinden önce diğer adres yerleşim yeri yurt, sığınma evleri ve benzeri toplu yaşam alanları olan öğrencilerden 3, 4 ve 6.maddelerde yer alan belgeler istenmez.

3. “Aynı hanede ikamet eden kişi belgesi sorgulama” çıktısı (e-devlet)

4. Aynı hanede ikamet eden 16 yaş ve üstü kişilerden alınacak “SGK Kayıt belgesi.” (e-devlet)

5. Katılımcıya ait “SGK Kayıt Belgesi” (e-devlet)

6. Aynı hanede yaşayan ve çalışan kişilerin kurumlarınca onaylı maaş bordrosu (E-Devlet – Özel Şirkette çalışıyor ise çalışılan yerden alınacak bordo, Emekli ise E-Devletten Emekli Aylığı Bilgisi kısmından alınacak bordro) Aynı hanede çalışan kişilerin sunacakları Ücret Hesap Pusulalarının 4857 Sayılı İş Kanunu 37.maddeye uygun ve işe başlama tarihine en yakın dönemi esas alması gerekir.

7. Katılımcıya (öğrenciye) ait son 1 yılı gösterir İşyeri bilgilerini gösterir “Hizmet Dökümü”(e-devlet) Son 1 Yıl İçerisinde Yüklenici bünyesinde ve Bağlı, ilgili, ilişkili ve yan Kuruluşlarında (Okul aile birlikleri dahil) çalışma kontrolü için.

8. Katılımcılara ait sağlıkla ilgili olarak çalışmaya engel bir durum olmadığına dair yazılı beyan (Sağlık Raporu - Aile Hekimliğinden de alınabilir.)

9. Katılımcılara ait e- devletten alınacak arşiv kayıtlı adli sicil belgesi (İUP Genelgesi 12 / 5: “Program ilanında belirtilen şartları taşımayan ya da programın aksamasına veya başarısız olmasına sebep olabilecek olan başvurular geçersiz sayılır.” Hükmünce İUP Uygulama alanıyla uyuşmayan suç kaydı olan kişilerin tespiti ve çalıştırılmaması için.)

10. Öğrenci Belgesi (E-Devlet)

11. Katılımcı Taahhütnamesi (Birimler tarafından imzalattırılacaktır.)

12.  Ziraat Bankası IBAN numarası ve Şube Adı (Hesap sahibi katılımcının kendisi olmak zorundadır)
IBAN ve İletişim Bilgileri Belgesi Formu İçin Tıklayınız.

Yukarıda sayılan belgelere ek olarak yüklenici Kurum İGP kapsamında çalıştıracağı kişiden tabi olduğu mevzuata istinaden ilave bilgi ve belge talep edebilir.

***E-Devletten alınacak belgeler barkodlu belge oluştur seçeneği ile alınacaktır.

 

Belgelerin son teslim tarihi

 

 27.10.2025 Pazartesi Saat.17:00


Evrak Teslim Yeri:

Evrak teslim yeri Başvuru Sonuç Sayfasında (BAŞVURULACAK BİRİM

/EVRAK TESLİM EDİLECEK BİRİM) bölümünde belirtilmiştir. 


Not:

 İstenilen evraklarının teslimi sonrası öğrencilerin gerekli şartları taşıyıp taşımadığı kontrol edilecektir. Gerekli şartları taşımadığı tespit edilen öğrenciler göreve başlatılmayacaktır.

 

 

Son Güncelleme Tarihi : 23.10.2025