Akademik Unvanlar

  • 2010 / 2011

    ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

Öğrenim Bilgisi

Benim manevi mirasım ilim ve akıldır.

Mustafa Kemal Atatürk

Ödüller

  • 2009 - 2011
    Anabilim Dalı Başkanı
    image
    NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
    EĞİTİM FAKÜLTESİ
    EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
    REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI
  • 2006 - 2007
    Anabilim Dalı Başkanı
    image
    NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
    EĞİTİM FAKÜLTESİ
    EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

BTO3013 ÖZEL EĞİTİM

Ortak Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin amacı farklı özel gereksinimli olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı farklı özel gereksinimli olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ

EMS0013 KAPSAYICI EĞİTİM

Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:
  • Pratik Saat:
  • AKTS:

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Eğitim Programları ve Öğretim Programı

FBO4011 ÖZEL EĞİTİM

Ortak Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin amacı farklı özel gereksinimli olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı farklı özel gereksinimli olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

FOR1010 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:6
  • AKTS:5

IMO4011 ÖZEL EĞİTİM

Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:
  • Pratik Saat:
  • AKTS:

EĞİTİM FAKÜLTESİ

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ

IMO4011 ÖZEL EĞİTİM

Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin sonunda öğrenciler özel eğitimle ilgili temel kavramları tanımlar. Özel eğitimin ilkelerini açıklar. Özel eğitimin tarihsel gelişimini değerlendirir. Özel gereksinimli öğrencilerin tanılama değerlendirme süreçlerini açıklar. Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreçlerini açıklar.Kaynaştırma ve destek özel eğitim hizmetlerinin neler olduğunu açıklar. Özel gereksinimli öğrencilerin özellikleri ve eğitimleri ile ilişkili bilgi ve beceri kazanır.

Dersin İçeriği

Bu dersin sonunda öğrenciler özel eğitimle ilgili temel kavramları tanımlar. Özel eğitimin ilkelerini açıklar. Özel eğitimin tarihsel gelişimini değerlendirir. Özel gereksinimli öğrencilerin tanılama değerlendirme süreçlerini açıklar. Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreçlerini açıklar.Kaynaştırma ve destek özel eğitim hizmetlerinin neler olduğunu açıklar. Özel gereksinimli öğrencilerin özellikleri ve eğitimleri ile ilişkili bilgi ve beceri kazanır.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:2

EĞİTİM FAKÜLTESİ

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ

MUZ1018 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

MUZ4018 ÖZEL EĞİTİM

Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin amacı farklı özel gereksinimi olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı farklı özel gereksinimi olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

EĞİTİM FAKÜLTESİ

MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ

RES1010 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

RES2013 RESİM EĞİTİMİNDE DRAMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

RES4007 ÖZEL EĞİTİM

Ortak Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin amacı farklı özel gereksinimli olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı farklı özel gereksinimli olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

RESİM-İŞ ÖĞRETMENLİĞİ

RPD2005 OKULLARDA GÖZLEM

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:4

RPD2010 ÖZEL EĞİTİM

Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin amacı farklı özel gereksinimli olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı farklı özel gereksinimli olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

EĞİTİM FAKÜLTESİ

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK

RPD3002 MESLEKİ REHBERLİK VE DANIŞMA UYGULAMASI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:1
  • Pratik Saat:4
  • AKTS:4

RPD3024 BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP)

Seçmeli Ders Amaç:Bu dersin amacı BEP hazırlama ve değerlendirme süreci hakkında bilgi ve beceri kazandırmaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı BEP hazırlama ve değerlendirme süreci hakkında bilgi ve beceri kazandırmaktır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

EĞİTİM FAKÜLTESİ

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK

RPD3025 İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA

Seçmeli Ders Amaç:Bu dersin amacı farklı özel gereksinimi olan kaynaştırma öğrencilerine yönelik destek özel eğitim hizmetlerinin ulaştırılmasında işbirliği sağlama becerilerini kazandırarak, öğretim ve değerlendirme süreçleri oluşturmak ve öğrencilerin sosyal uyumlarını artıracak becerileri öğretmen adaylarına kazandırmaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı farklı özel gereksinimi olan kaynaştırma öğrencilerine yönelik destek özel eğitim hizmetlerinin ulaştırılmasında işbirliği sağlama becerilerini kazandırarak, öğretim ve değerlendirme süreçleri oluşturmak ve öğrencilerin sosyal uyumlarını artıracak becerileri öğretmen adaylarına kazandırmaktır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK

RPD3030 SOSYAL BECERİ EĞİTİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

RPD4002 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:6

RPD4004 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:1
  • Pratik Saat:4
  • AKTS:6

RPD4005 ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ

Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin amacı, özel öğrenme güçlüğü olan çocukların ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı, özel öğrenme güçlüğü olan çocukların ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK

RPD4008 KURUM DENEYİMİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:1
  • Pratik Saat:4
  • AKTS:6

RPD4009 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

Zorunlu Ders Amaç:Rehber ve psikolojik danışman adaylarına bir toplum görevlisi olduğu konusunda bilinç kazandırmak ve bu konuda öğretmen adayının tasarım kabiliyetini geliştirmek.

Dersin İçeriği

Rehber ve psikolojik danışman adaylarına bir toplum görevlisi olduğu konusunda bilinç kazandırmak ve bu konuda öğretmen adayının tasarım kabiliyetini geliştirmek.

  • Teorik Saat:1
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK

SBO2042 İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA

Seçmeli Ders Amaç:Bu dersin amacı farklı özel gereksinimi olan kaynaştırma öğrencilerine yönelik destek özel eğitim hizmetlerinin ulaştırılmasında işbirliği sağlama becerilerini kazandırarak, öğretim ve değerlendirme süreçleri oluşturmak ve öğrencilerin sosyal uyumlarını artıracak becerileri öğretmen adaylarına kazandırmaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı farklı özel gereksinimi olan kaynaştırma öğrencilerine yönelik destek özel eğitim hizmetlerinin ulaştırılmasında işbirliği sağlama becerilerini kazandırarak, öğretim ve değerlendirme süreçleri oluşturmak ve öğrencilerin sosyal uyumlarını artıracak becerileri öğretmen adaylarına kazandırmaktır.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

EĞİTİM FAKÜLTESİ

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ

SBO4011 ÖZEL EĞİTİM

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

SOP3010 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

SOP4006 İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA

Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin amacı farklı özel gereksinimi olan kaynaştırma öğrencilerine yönelik destek özel eğitim hizmetlerinin ulaştırılmasında işbirliği sağlama becerilerini kazandırarak, öğretim ve değerlendirme süreçleri oluşturmak ve öğrencilerin sosyal uyumlarını artıracak becerileri öğretmen adaylarına kazandırmaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı farklı özel gereksinimi olan kaynaştırma öğrencilerine yönelik destek özel eğitim hizmetlerinin ulaştırılmasında işbirliği sağlama becerilerini kazandırarak, öğretim ve değerlendirme süreçleri oluşturmak ve öğrencilerin sosyal uyumlarını artıracak becerileri öğretmen adaylarına kazandırmaktır.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

SINIF ÖĞRETMENLİĞİ

SOP4013 ÖZEL EĞİTİM

Ortak Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin amacı farklı özel gereksinimli olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı farklı özel gereksinimli olan öğrencilerin ana özellikleri ve eğitimleri hakkında bilgi ve beceri kazanmaktır.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:2

SOP4013 ÖZEL EĞİTİM

Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin sonunda öğrenciler özel eğitimle ilgili temel kavramları tanımlar. Özel eğitimin ilkelerini açıklar. Özel eğitimin tarihsel gelişimini değerlendirir. Özel gereksinimli öğrencilerin tanılama değerlendirme süreçlerini açıklar. Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreçlerini açıklar.Kaynaştırma ve destek özel eğitim hizmetlerinin neler oduğunu açıklar. Özel gereksinimli öğrencilerin özellikleri ve eğitimleri ile ilişkili bilgi ve beceri kazanır.Ailelerin eğitimleri hakkında bilgi sahibi olur.

Dersin İçeriği

Bu dersin sonunda öğrenciler özel eğitimle ilgili temel kavramları tanımlar. Özel eğitimin ilkelerini açıklar. Özel eğitimin tarihsel gelişimini değerlendirir. Özel gereksinimli öğrencilerin tanılama değerlendirme süreçlerini açıklar. Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreçlerini açıklar.Kaynaştırma ve destek özel eğitim hizmetlerinin neler oduğunu açıklar. Özel gereksinimli öğrencilerin özellikleri ve eğitimleri ile ilişkili bilgi ve beceri kazanır.Ailelerin eğitimleri hakkında bilgi sahibi olur.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:2

EĞİTİM FAKÜLTESİ

SINIF ÖĞRETMENLİĞİ

TUR1011 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

TUR4011 ÖZEL EĞİTİM

Zorunlu Ders Amaç:Bu dersin sonunda öğrenciler özel eğitimle ilgili temel kavramları tanımlar. Özel eğitimin ilkelerini açıklar. Özel eğitimin tarihsel gelişimini değerlendirir. Özel gereksinimli öğrencilerin tanılama değerlendirme süreçlerini açıklar. Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreçlerini açıklar.Kaynaştırma ve destek özel eğitim hizmetlerinin neler olduğunu açıklar. Özel gereksinimli öğrencilerin özellikleri ve eğitimleri ile ilişkili bilgi ve beceri kazanır.

Dersin İçeriği

Bu dersin sonunda öğrenciler özel eğitimle ilgili temel kavramları tanımlar. Özel eğitimin ilkelerini açıklar. Özel eğitimin tarihsel gelişimini değerlendirir. Özel gereksinimli öğrencilerin tanılama değerlendirme süreçlerini açıklar. Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreçlerini açıklar.Kaynaştırma ve destek özel eğitim hizmetlerinin neler olduğunu açıklar. Özel gereksinimli öğrencilerin özellikleri ve eğitimleri ile ilişkili bilgi ve beceri kazanır.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:2

EĞİTİM FAKÜLTESİ

TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ

Yıla Göre Sırala:

Otizmli Çocuklarda Sembolik Oyun

Dikici, Özdemir, Selimoğlu, 2013
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt: | Sayı:

Özel gereksinimli çocuğu olan ailelerin özel eğitim süreci ve bu süreçle ilgili yasal hakkları konusunda bilgilendirici aile eğitim programının etkisi

Dikici, Poyraz, Tavil, 2013
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt: | Sayı:

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocukların Akran ilişkileri Problemleri :Risk Faktörleri ve Müdahalelerde Ekolojik Yönelimler

Özdemir, Dikici, 2013
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt: | Sayı:

  • image
    TÜBİTAK PROJESİ 2011 - Tamamlandı

    Proje Konumu:Eğitmen

    Aladağlar Milli parkında ve Bolkar Dağlarında Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Ve Spor Okulu

    Proje Konusu:Çevre eğitimi


  • image
    TÜBİTAK PROJESİ 2011 - Tamamlandı

    Proje Konumu:Danışman

    Kapadokya yöresinde ekolojik temelli yaz kampı

    Proje Konusu:Çevre eğitimi


  • image
    TÜBİTAK PROJESİ 2010 - 2010

    Proje Konumu:Danışman

    Öğretmenim kapadokya

    Proje Konusu:Çevre eğitimi



  • Adres:
  • Tel:0 388 225 4364
  • Email: