Akademik Unvanlar

  • 2018 / ...

    DOÇENT

  • 2005 / 2018

    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

  • 2004 / 2005

    ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

  • 1995 / 2004

    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2004

    İlköğretim 8. sınıf fen bilgisi dersinde fotosentez-hücresel solunum konusunun 4MAT öğretim modeli kullanılarak öğretilmesinin öğrenci tutum ve başarısı üzerine etkisi

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ / GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ

  • Yüksek Lisans 1997

    Tapor dağı (Ulukışla-Niğde) ve çevresinin florası

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ / FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ , ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)

  • Lisans 1994

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM FAKÜLTESİ , BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.

Benim manevi mirasım ilim ve akıldır.

Mustafa Kemal Atatürk

Ödüller

  • 2013
    TÜBİTAK / TÜRKİYE
    image
    UBYT Scientific Publication Award
  • 2013
    TÜBİTAK / TÜRKİYE
    image
    UBYT Scientific Publication Award
  • 2014 -
    Enstitü Müdür Yardımcısı
    image
    NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

1915518 FEN EĞİTİMİNDE 4MAT ÖĞRETİM MODELİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

1915521 FEN EĞİTİMİNDE FEN-TEKNOLOJİ-TOPLUM ETKİLEŞİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

1915522 ETKİNLİK TEMELLİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

1915523 FEN EĞİTİMİNDE YAPILANDIRMACI ÖĞRETİM MODELİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

EGZ0006 TÜRK DİLİ 2

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

EMZ0008 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

FBO2001 GENEL BİYOLOJİ I

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:4
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

FBO2002 GENEL BİYOLOJİ II

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:4
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

FBO2004 GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARI II

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:0
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:3

FBO2010 FEN TEKNOLOJI PROGRAMI VE PLANLAMA

Zorunlu Ders Amaç:Bu derste; geçmişten günümüze fen programları incelenerek, yeni fen ve teknoloji programının felsefesinin ve doğasının doğru anlaşılması ve uygulanmasına yönelik tarihsel olarak yapılanlardan farklı olarak neler yapılması gerektiği üzerinde durulacak, öğretmen adaylarının fen ve teknoloji dersi kapsamında öğretim süreçlerini etkili ve verimli bir şekilde yürütebilmeleri için gerekli olan plan yapma ile ilgili bilgi, beceri ve tutumları kazanmaları amaçlanmaktadır

Dersin İçeriği

Bu derste; geçmişten günümüze fen programları incelenerek, yeni fen ve teknoloji programının felsefesinin ve doğasının doğru anlaşılması ve uygulanmasına yönelik tarihsel olarak yapılanlardan farklı olarak neler yapılması gerektiği üzerinde durulacak, öğretmen adaylarının fen ve teknoloji dersi kapsamında öğretim süreçlerini etkili ve verimli bir şekilde yürütebilmeleri için gerekli olan plan yapma ile ilgili bilgi, beceri ve tutumları kazanmaları amaçlanmaktadır

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

FBO2014 TOPLUMA HIZMET UYGULAMALARI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:1
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:5

FBO3002 GENETİK VE BİYOTEKNOLOJİ

Zorunlu Ders Amaç:Genetik ve biyoteknolojinin tanımı, alanları, önemi, yaşantımıza etkisi ve tarihsel gelişimi ile ilgili bilgi vermek.

Dersin İçeriği

Genetik ve biyoteknolojinin tanımı, alanları, önemi, yaşantımıza etkisi ve tarihsel gelişimi ile ilgili bilgi vermek.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

FBO3009 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

Zorunlu Ders Amaç:Bilimsel araştırmaların süreç ve teknikleri konusunda bilgilendirme ve uygulamalar ile bu alanda beceri kazandırmadır

Dersin İçeriği

Bilimsel araştırmaların süreç ve teknikleri konusunda bilgilendirme ve uygulamalar ile bu alanda beceri kazandırmadır

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

FBO3010 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I

Zorunlu Ders Amaç:Öğretmenlik mesleğine adım atmadan önce edinilen kuramsal bilgilerin uygulamada nasıl hayata geçirilebileceğine yönelik inceleme yapmak ve deneyim kazanmak.

Dersin İçeriği

Öğretmenlik mesleğine adım atmadan önce edinilen kuramsal bilgilerin uygulamada nasıl hayata geçirilebileceğine yönelik inceleme yapmak ve deneyim kazanmak.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:5

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

FBO3011 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:5

FBO3012 FEN ÖĞRETİMİ LAB. UYG. II

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:5

FBO4001 BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR

Zorunlu Ders Amaç:Biyolojinin toplum, bilim ve teknoloji açısından önemini kavratmak.

Dersin İçeriği

Biyolojinin toplum, bilim ve teknoloji açısından önemini kavratmak.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

FBO4004 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:6
  • AKTS:10

FBO4005 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:5

FBO4007 OKUL DENEYİMİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:1
  • Pratik Saat:4
  • AKTS:6

FBO4016 ETKİNLİK TEMELLİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:Fen ve Teknoloji öğretmenliği lisans öğrencilerine Fen ve Teknoloji dersine yönelik etkinlik geliştirme becerisi kazandırmak.

Dersin İçeriği

Fen ve Teknoloji öğretmenliği lisans öğrencilerine Fen ve Teknoloji dersine yönelik etkinlik geliştirme becerisi kazandırmak.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

FBO4022 FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

FBO4026 4 MAT ÖĞRETİM MODELİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE UYGULANMASI

Seçmeli Ders Amaç:Bireysel farklılıkları dikkate alan öğrenme stillerine dayalı öğretim modeli olan 4 MAT öğretim modelinin, fen bilgisinde uygulanması.

Dersin İçeriği

Bireysel farklılıkları dikkate alan öğrenme stillerine dayalı öğretim modeli olan 4 MAT öğretim modelinin, fen bilgisinde uygulanması.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

FBO5116 4MAT ÖĞRETİM MODELİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

FBO5118 FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

FBO5119 FEN-TEKNOLOJİ-TOPLUM ETKİLEŞİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

FBO5120 ETKİNLİK TEMELLİ FEN ÖĞRETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

FBO5121 YAPILANDIRMACI ÖĞRETİM MODELİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

FBO5123 PROJE TABANLI FEN EĞİTİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

FBO6118 FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI

Seçmeli Ders Amaç:İlköğretim Fen ve Teknoloji programının yapısını, ilkelerini ve amaçlarını öğrenmek.

Dersin İçeriği

İlköğretim Fen ve Teknoloji programının yapısını, ilkelerini ve amaçlarını öğrenmek.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Fen Bilgisi Eğitim Programı

FBO6119 FEN TEKNOLOJİ TOPLUM ETKİLEŞİMİ

Seçmeli Ders Amaç:Fen ve teknolojinin hayatımızdaki etkisini ortaya koymak.

Dersin İçeriği

Fen ve teknolojinin hayatımızdaki etkisini ortaya koymak.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Fen Bilgisi Eğitim Programı

FBO6120 ETKİNLİK TEMELLİ FEN ÖĞRETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:Fen öğretiminde kalıcılığının arttırılması amacıyla, öğrencilere konuların Fen etkinlikleri yardımıyla öğretilmesi.

Dersin İçeriği

Fen öğretiminde kalıcılığının arttırılması amacıyla, öğrencilere konuların Fen etkinlikleri yardımıyla öğretilmesi.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Fen Bilgisi Eğitim Programı

FBO6121 YAPILANDIRMACI ÖĞRETİM MODELİ

Seçmeli Ders Amaç:Fen eğitiminde kullanılan yapılandırmacı öğretim modeli hakkında teorik bilgi verilerek, yapılandırmacı modele uygun olarak fen etkinlikleri tasarlama.

Dersin İçeriği

Fen eğitiminde kullanılan yapılandırmacı öğretim modeli hakkında teorik bilgi verilerek, yapılandırmacı modele uygun olarak fen etkinlikleri tasarlama.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Fen Bilgisi Eğitim Programı

FBO6123 PROJE TABANLI FEN EĞİTİMİ

Seçmeli Ders Amaç: Öğrencilere Proje Tabanlı Fen Eğitimi konusunu tanıtmak ve etkinlik yaptırmak.

Dersin İçeriği

Öğrencilere Proje Tabanlı Fen Eğitimi konusunu tanıtmak ve etkinlik yaptırmak.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Fen Bilgisi Eğitim Programı

FEN1915 FEN EĞİTİMİNDE YAPILANDIRMACI ÖĞRETİM MODELİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

FOR1006 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:3

FOR1008 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:3

FOR1008 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:4

FOR1010 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:6
  • AKTS:5

IMO2010 FEN TEKNOLOJİ TOPLUM

Seçmeli Ders Amaç:Önemli fen kavram, teori, yasa ve bilimsel araştırma yöntemlerini bilme; fen, teknoloji ve toplumun birbirleri üzerindeki etkilerini ve aralarındaki ilişkileri anlama; okulda teorik olarak öğrenilen bilgileri günlük yaşamda problem çözmede, fenle ilgili toplumsal sorunların açıklamasını yapmada ve karar vermede kullanabilme; fen içerikli makale, dergi ve kitapları yazabilme, okuyabilme ve anlayabilme; bilimsel tartışmalarda tartışmaya katılabilme, kendi fikirlerini söyleyebilme ve söylenenleri yorumlayabilme; tarafsız, eleştirisel ve yaratıcı düşünebilme; bilgilerinden yararlanarak yeni teknolojiler tasarlayabilme ve üretebilme için gerekli bilgi ve beceriyi kazanma.

Dersin İçeriği

Önemli fen kavram, teori, yasa ve bilimsel araştırma yöntemlerini bilme; fen, teknoloji ve toplumun birbirleri üzerindeki etkilerini ve aralarındaki ilişkileri anlama; okulda teorik olarak öğrenilen bilgileri günlük yaşamda problem çözmede, fenle ilgili toplumsal sorunların açıklamasını yapmada ve karar vermede kullanabilme; fen içerikli makale, dergi ve kitapları yazabilme, okuyabilme ve anlayabilme; bilimsel tartışmalarda tartışmaya katılabilme, kendi fikirlerini söyleyebilme ve söylenenleri yorumlayabilme; tarafsız, eleştirisel ve yaratıcı düşünebilme; bilgilerinden yararlanarak yeni teknolojiler tasarlayabilme ve üretebilme için gerekli bilgi ve beceriyi kazanma.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

EĞİTİM FAKÜLTESİ

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ

OKU1003 İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

SOP1007 GENEL BİYOLOJİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

SOP2011 ÇEVRE EĞİTİMİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

TUR3012 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:5

Yıla Göre Sırala:

An Examination of Pre-Service Science Teachers’ AttitudesToward Solid Waste and Recycling

MUTLU MEHMET (Dergi:Journal of Education and Practice), 2017
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Journals Indexed in Eric | Cilt:8 | Sayı:26 | DOI: | ISSN:2222-1735

“Recycling” Concept Perceptions of Grade Eighth Students: A Phenomenographic Analysis.

MUTLU MEHMET (Dergi:Anthropologist), 2013
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:SSCI | Cilt:16 | Sayı:3 | DOI: | ISSN:

Science Process Skills of Students Having Field Dependent and Field Independent Cognitive Styles

MUTLU Mehmet, TEMİZ Burak Kağan (Dergi:Educational Research and Reviews), 2013
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Journals Indexed in Eric | Cilt:8 | Sayı:11 | DOI:10.5897/ERR2012.1104 | ISSN:

Success Effect of Documentary Use In Teaching Of Global Warming Subject

MUTLU Mehmet, TOKCAN Halil (Dergi:International Journal Of Academic Research (IJAR)), 2013
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:EBSCO | Cilt:5 | Sayı:5 | DOI:10.7813/2075-4124.2013/5-5/B.40 | ISSN:

Sixth Grade Students’ Perception Of Erosion: A Phenomenographic Analysis.

MUTLU MEHMET (Dergi:Journal of Environmental Protection and Ecology), 2013
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:SCI-Expanded | Cilt:14 | Sayı:3 | DOI: | ISSN:

Effect of using Roundhouse diagrams on Preservice Teachers’ Understanding Of Ecosystem.

MUTLU MEHMET (Dergi:Journal Of Baltic Science Education), 2013
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:SSCI | Cilt:12 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

YAKIŞAN Mehmet, YEL Mustafa, MUTLU Mehmet (Dergi:Turkish Journal Of Education (TURJE)), 2013
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:ESCI: Emerging Sources Citation Index | Cilt:2 | Sayı:3 | DOI: | ISSN:

İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Toprak Kirliliği Hakkındaki Düşünceleri

MUTLU MEHMET,TOKCAN HALİL (Dergi:International Journal of Social Science Research), 2012
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:TR DİZİN | Cilt:0 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi

YAKIŞAN Mehmet, YEL Mustafa, MUTLU Mehmet (Dergi:Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)), 2009
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:TR DİZİN | Cilt:10 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri

MUTLU MEHMET (Dergi:Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi.), 2008
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:TR DİZİN | Cilt:0 | Sayı:17 | DOI: | ISSN:

Sınıf Öğretmen Adaylarının Çiçekli Bitkilerin Büyüme ve Gelişimi Konuları ile İlgili Anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgıları.

MUTLU MEHMET,Özel Murat (Dergi:Kastamonu Eğitim Dergisi), 2008
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:TR DİZİN | Cilt:16 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

The Relation Between The Learning Styles Of The Students In Anatolian High Schools Anatolian Teachers High Schools Science High Schools And Their Attitudes Towards Biology Course

MUTLU MEHMET (Dergi:International Journal of Environmental Science Education (IJESE).), 2006
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Journals Indexed in Eric | Cilt:1 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

Öğrenme Stillerine Dayalı Fen Bilgisi Öğretimi

MUTLU MEHMET (Dergi:Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi), 2005
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:TR DİZİN | Cilt:2 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

Fen Bilgisi Eğitiminde Kolb un Yaşantısal Öğrenme Yaklaşımı

Mutlu Mehmet, Aydoğdu Mustafa (Dergi:Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi), 2003
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:TR DİZİN | Cilt:0 | Sayı:13 | DOI: | ISSN:

4MAT Öğretim Sistem Modelinin Çevre Eğitimine Uygulanması.

DEMİRKAYA HİLMİ,MUTLU MEHMET,Uşak Muhammed (Dergi:Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi), 2003
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:TR DİZİN | Cilt:0 | Sayı:14 | DOI: | ISSN:

Fen Bilgisi Sınav Sorularının Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi.

MUTLU MEHMET,Uşak Muhammed,AYDOĞDU MUSTAFA (Dergi:G.Ü. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi), 2003
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:TR DİZİN | Cilt:4 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

Ortaokul Öğrencilerinin Erozyon Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar

MUTLU MEHMET,Kavaklı Mustafa,Aydoğan Alper,Hakyoldaş Merve,Özuğur Gamze, 2015
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt: | Sayı:

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Kirliliği ile İlgili Metaforları.

MUTLU MEHMET,ÖZEL MURAT, 2014
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt: | Sayı:

Öğretmen ve Öğrenciler Neler Yapıyor? Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi ile İlgili İnançları.

MUTLU MEHMET,ÖZEL MURAT, 2014
Bildiri Bildiri Türü:Poster | Cilt: | Sayı:

Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

YAKIŞAN Mehmet, YEL Mustafa, MUTLU Mehmet, 2012
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt: | Sayı:

Web Sitelerinde Yer Alan 6. Sınıf I. Döneme İlişkin Fen ve Teknoloji Sınav Sorularının Ölçme Araçlarına ve Bloom Taksonomisine Göre Analizi

MUTLU Mehmet, YAZICI Serdar, 2012
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt: | Sayı:

İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin Toprak Kirliliğini Algılama Biçimleri.

MUTLU Mehmet, TOKCAN Halil, 2012
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt: | Sayı:

İlköğretimden Ortaöğretime Ders Kitaplarındaki Kimya Deneyleri Üzerine İçerik Analizi.

MUTLU Mehmet, TECİMER Zübeyde, BABAANDAÇ Bilal, YAZICI Serdar, 2011
Bildiri Bildiri Türü:Poster | Cilt: | Sayı:

Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarının Analoji ve Güncel Yaşam Öğeleri Yönünden Analizi: 9.Sınıf Kimya Ders Kitabı Örneği

MUTLU Mehmet, YAZICI Serdar, 2011
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt: | Sayı:

“OKS ve SBS Sınavlarında Yer Alan Fen ve Teknoloji Sorularının, Bilimsel Süreç Becerileri ve Fen Teknoloji Toplum Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi”.

YAZICI Serdar, TEMİZ Burak Kağan, MUTLU Mehmet, 2010
Bildiri Bildiri Türü:Poster | Cilt: | Sayı:

Fen ve Teknoloji Dersi Yardımcı Kaynak Kitaplarının Analizi: Canlılar Ve Hayat Öğrenme Alanı Örneği

YAVUZ Ahmet, YAZICI Serdar, MUTLU Mehmet, 2010
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt: | Sayı:

Çevre Bilimi

MUTLU MEHMET, 2009
Kitap Kitap Türü:Ders Kitabı | ISBN:975-6376-81-3

Biyolojide Özel Konular

MUTLU MEHMET, 2009
Kitap Kitap Türü:Ders Kitabı | ISBN:978-9944-497-05-3

İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi

Balım Ali Günay, Mutlu Mehmet, 2005
Kitap Kitap Türü:Ders Kitabı | ISBN:975-6376-54-6

  • image
    TÜBİTAK PROJESİ 2010 - 2010

    Proje Konumu:Eğitmen

    Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Bilimsel Araştırma Yapma Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitimi

    Proje Konusu:


  • image
    Yüksek Lisans 2016   MUSTAFA KAVAKLI   Devam Ediyor

    İnsan ve Çevre İlişkileri Ünitesinin Çoklu Yazma Etkinlikleri Kullanılarak Öğretilmesinin Değerlendirilmesi

    Ömer Halisdemir Üniversitesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü

    Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2015   GAMZE ÖZUĞUR   Devam Ediyor

    Fen ve Teknoloji Dersinde Bilimsel Süreç Becerisi (BSB)'nin Etkinliği Üzerine Yapılan Çalışmaların Meta Analizi

    Niğde Üniversitesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü

    İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2015   MERVE HAKYOLDAŞ   Devam Ediyor

    5E Öğretim Modelinin Ortaokul Fen Bilimleri Derslerinde Kullanılmasına İlişkin Bir Meta Analiz Çalışması

    Niğde Üniversitesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü

    İlköğretim Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   BİLAL BABAANDAÇ   Tamamlandı

    Oyunlarla öğretimin insan ve çevre ünitesinde öğrencilerin akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi

    Niğde Üniversitesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü

    İlköğretim Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   ZÜBEYDE TECİMER ALTINEL   Devam Ediyor

    GENEL BİYOLOJİ DERSİNDE HÜCRE BÖLÜNMESİNİN YAVAŞ GEÇİŞLİ ANİMASYONLARLA ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARI VE KALICILIĞINA ETKİSİ

    Niğde Üniversitesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü

    Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2012   AHMET TÜRKAN   Tamamlandı

    İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi kuvvet ve hareket ünitesinde bilgisayar destekli ve laboratuar temelli öğretimin öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisinin karşılaştırılması

    Niğde Üniversitesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü

    İlköğretim Anabilim Dalı



  • Adres:
  • Tel:0 388 225 4400
  • Email: