BAF3024 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Derse giriş, genel bakışMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
2MİY için stratejik çerçeve geliştirilmesiMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
3Strateji geliştirme süreciMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
4Değer yaratma süreciMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
5Enformasyon yönetim süreciMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
6Performans değerlendirme süreciMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
7Performans değerlendirme süreciMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
8Müşterileri tanımlamaMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
9Müşteriyle etkileşime girmek: Müşteriyle birlikte çalışma stratejisiMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
10Öğrenen ilişkiler kurmak için etkileşim araçlarının kullanılmasıMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
11Gizlilik ve müşteri geribeslemesiMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
12Öğrenen ilişkiler için kitlesel uyarlamaMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
13Müşteri tabanlı inisiyatiflerde başarıyı ölçmekMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)
14Genel değerlendirmeMetin Arslan, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları, (2014)